Goedemiddag,
Bij mijn laatste factuur zaten naar mijn inziens €10,50 belkosten teveel.
Ik heb een oud telfort abonnement, dus dat loopt niet vanaf de eerste van de maand.
Op 9 augustus heb ik een nl-eu 250 bundel aangeschaft omdat ik verwachte het deze maand niet redden met mijn beltegoed.
Op dinsdag 31 augustus kreeg ik een sms dat ik 100% van mijn belbundel had gebruikt, woensdag gekeken in de mijn kpn app, mijn nl-eu250 bundel was nog niet op, maar wel werd 3€ belkosten vermeld, gebeld met de klantenservice, die gaf aan dat dit onterecht was en dat ik terug moest bellen na 6 september omdat dan pas de rekening te zien zou zijn.
Donderdag 2 september, sms dat mijn eu-nl 250 bundel voor 75% verbruikt was.
Vrijdag 3 september 15:16 een sms : 100% van de eu-nl 250 bundel verbruikt, daarna niet meer gebeld, dat is op mijn rekening te zien.
Zaterdag 4 september 00:04 sms : uw nieuwe maand is begonnnen.
7 september, rekening met kosten eu-nl bundel plus €10.50 belkosten buiten de bundel.
Net 1 uur en 45 minuten met de helpdesk aan de lijn gehangen, ze heeft 6 keer haar eigen helpdesk gebeld, en volgens hun waren op 31 augustus mijn belbundel en de nl-eu bundel op en dus waren de extra belkosten terecht.
Ik heb diverse malen aangegeven dat ik pas op 3 september een sms kreeg dat mijn eu-nl bundel op was, maar hun houden vast dat al mijn beltegoed op 31 augustus op was en dat ik kan fluiten naar mijn €10,50.
Klachten kunnen blijkbaar alleen per brief of een klachten formulier en niet per mail, dus bewijsmateriaal meesturen word op deze manier erg moeilijk.
dus vraag me af hoe dit dan wel opgelost kan worden……..
Paul
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel