klacht opzegging mobiel abonnement.

• 14 september 2014
  • 2 reacties
  • 690 keer bekeken

Nou KPN, ze doen het gewoon !!!

Op 9 februarie 2014 heb ik mijn mobiel internet abonnement van mijn tablet opgezegd.

Ik krijg ook netjes een bevestiging via Email.

de einddatum voor het contract staat op 27-7-2014.

Na 27-7-2014 verschillende keren met Kpn contact opgenomen hierover.

antwoord. ???? we zien geen opzegging ???

een aantal malen aangegeven dat ik de bevestiging hier heb liggen en is ook doorgestuurd weer na KPN waarna na je WEER niks van KPN verneemt.

uiteeindelijk vandaag op zondag morgen 7:30u  heb ik eindelijk een vriendelijke jongedame die het wel snapt en mij vraagt om de bevestiging van opzegging direct door te mailen zodat ze het abonnement direct met terugwerkende kracht kan stopzetten.

en dit heeft deze mevrouw dan ook gedaan vanaf datum 3 september 2014.

3 september 2014 ?????????????????

ja ...... omdat ik de tablet op 3 september 2014 aan heb gehad (om te kijken of het abonnement al eindelijk stopgezet was) is het technisch niet mogenlijk om het abbenoment op een eerdere datum te laten beeindigen.

kan deze vriendelijke jonge dame natuurlijk niks aan doen, ze houdt zich aan de regels.

Maar eigenlijk komt het hier op neer..............

als KPN een fout maak dan mag de consument er voor opdraaien.!!!!

niet voor die extra onodige €100 abonnomentgeld wij nederlanders hebben toch allemaal geld zat.

mijn conclusie.......

eerst mijn vertrouwen overigens gekrenkt door HI  waar ik al 12 jaar klant van ben !!!!!

en nu KPN die niet zoals het hoort een abonnement kan beeindigen.

wij zijn nu aan kijken voor overige aanbieders want alle abonnementen gaan stop.!!!!

niet dat elders het gras groener is, maar het gaat om het principe.

MVG

een ontevreden KPN klant

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Heb je de mail nog waarin de opzegging wordt bevestigd? Zo ja sta je natuurlijk in je recht en moet het bedrag gecrediteerd worden.

Reputatie 7
Badge +24
Beste Patrick, 

Wat een vervelend verhaal om te lezen, ook gezien het feit dat je hier al zo lang mee bezig bent. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jij als klant opdraait voor een fout die wij gemaakt hebben en ik wil graag kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Hiervoor heb ik van jouw kant aanvullende informatie nodig, zoals je postcode, huisnummer, 06-nummer van het internetabonnement of het klantnummer hiervan. Wil je deze informatie samen met de bevestigde opzegging toesturen in een privébericht? Dan ga ik ermee aan de slag! 

Met vriendelijke groet, 

Cindy

Reageer