Beantwoord

Klacht over aanbod en contact met KPN

  • 9 December 2019
  • 8 reacties
  • 235 keer bekeken

Thans neem ik af van KPN:

4 mobiele telefoon abonnementen, 1x vast kpn glasvezel, tv+internet+ bellen en een beveiligingssysteem genaamd Smartlive.

Ik doneer ongeveer 250,- per maand aan deze diensten. 

Op dinsdag 3 december heb ik telefonisch contact gehad met een KPN medewerker om 2 mobiele abonnementen a 22,50 per stuk om te zetten naar Kids abonnementen a 7,50 per maand.

De medewerker in kwestie genaamd Jeremy **, standplaats Enschede kon dit zelf niet doen maar heeft de opdracht gegeven aan een collega. Binnen 24 uur zou ik een nieuw contract in mijn mailbox hebben. Helaas raad u het al. Niets ontvangen.

Woensdag 4 december wederom met kpn gebeld. Jeremy was aanwezig maar in gesprek. Ik zou terug gebeld worden. Helaas niet gebeurd.

Vrijdag 6 december gebeld met KPN. Deze medewerker heeft een bericht aan de leidinggevende van jeremy gestuurd en dat Jeremy zaterdag 7 december aanwezig was en hij zeer waarschijnlijk gaat bellen. Helaas wederom, niet gebeld.

Vandaag, maandag 9 december gebeld met de klantenservice. Kreeg direct te horen dat KPN een hele grote storing heeft en niets konden opzoeken, nieuwe bestelling aan kunnen maken laat staan een contract opzeggen.

 

Ik wil kpn nog 1 kans geven om contact met mij op te nemen, want anders zeg ik alles op en is het gedaan voor KPN bij mij thuis. Ik heb vele jaren goede ervaringen gehad, maar dit slaat echt alles.

 

Admin: naam collega verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 December 2019, 16:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @basbasbas, welkom! Wat jammer om te lezen dat het je zoveel moeite kost :-(. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Ik begrijp goed dat je nog steeds geen contact met mijn collega Jeremy hebt gehad? We hadden gisteren inderdaad een storing. Niet alleen vervelend voor jou, maar ook voor ons. Onze taak is het om klanten met hun vragen te helpen en dat gaat héél lastig als je niets kunt.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wil je onder ‘persoonlijke opmerkingen’ vermelden om welke twee 06-nummers het gaat? Dit is alleen voor jou en KPN inzichtelijk.

@Marcia_ ik wacht u reactie af. persoonlijke gegevens aangevuld.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik heb verzocht om iemand uit dat team contact met jou op te laten nemen. Ik zag dat Jeremy op dit moment niet aanwezig is en het lijkt me goed dat dit zo snel mogelijk afgehandeld wordt. Als ik het zelf had gekund, had ik dat zeker gedaan: wij mogen echter via het forum geen verlengingen doen i.v.m. de verificatiesms die je krijgt. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels begrepen dat Jeremy zelf dit aanbod niet door kon voeren en dat het bij een andere collega neergelegd is. We hebben gevraagd of deze het alsnog in orde kan maken, maar ik heb zelf nog niets vernomen. Ik hou het voor je in de gaten en hoop dat het snel geregeld is! 

Reputatie 7
Badge +30

Heb je al iets gehoord van mijn collega's? Ik zie nog geen verlenging terug, dus ik ben bang van niet. Wil het wel even checken voordat ik er opnieuw achteraan ga.

Reputatie 7
Badge +30

@basbasbas Ik heb opnieuw contact gehad met mijn collega Jeremy. Hij geeft aan dat de betreffende collega geen contact op gaat nemen, omdat het verlengen naar een kids sim op dit moment niet mogelijk is. Het spijt me heel erg dat we hier nu pas achter komen en dat dit niet eerder is verteld. Ik kan je door iemand anders laten bellen met een nieuw aanbod, maar we kunnen dus op dit moment geen verlenging naar een kids sim aanbieden. Dit gaat in de toekomst wel mogelijk zijn, zodra de technische problemen die dit verhinderen, opgelost zijn. Je kunt er dus evt. ook voor kiezen om op dit moment even niets te doen en de verlenging later te doen. Ik ga je in ieder geval tegemoetkomen door voor beide nummers 15 euro (één maand het verschil tussen 22,50 en 7,50 euro) te crediteren. Dit wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. 

@Marcia_  Wat kan en moet ik hier op zeggen! Dingen toezeggen, klagen en dan gewoon niets meer horen van Jeremy!. Pas na een forum in te zetten wordt er pas contact opgenomen.

Vreemd, nieuwe klanten we een kids sim kunnen afnemen, maar bestaande klanten niet. Schilt gewoon 15,- per maand, per abonnement. Als kpn pas na een half jaar ook de kids sim gaat leveren voor bestaande klanten, levert dat hen 150,- winst op. Erg slordig.

Gelukkig ben ik voor 4 van de 6 onderdelen contract vrij en zal mij beraadslagen wat ik ga doen. @Ziggo heeft ook leuke pakketenen.

#jammer #teleurgesteld in @Kpn 

Reputatie 7
Badge +30

Ja, ik was hier ook niet bepaald over te spreken, om heel eerlijk te zijn.. Daar heb jij alleen niets aan, natuurlijk! Een hele vervelende situatie, waar jij nu de dupe van bent geworden. Ik heb in ieder geval eenmalig 15 euro vergoed op beide nummers, meer kan ik op dit moment niet voor je betekenen, ben ik bang :-(.