Beantwoord

Klacht over blokkeren en communicatie KPN

  • 2 September 2019
  • 13 reacties
  • 372 keer bekeken

Sorry dat ik het zeg, maar wat een slechte organisatie hebben ze hier.
Een debiteurenadministratie die niks waard is en vervolgens nadelig voor de klant.

Ik heb inmiddels genoeg redenen om over te stappen naar VODAFONE.
Die immers klantvriendelijker is.

Ik liep 2 maandan achter, deze achterstand heb ik 8 dagen geleden voor ruimschoots de helft afbetaalt.
Bij het aanvragen van een uitstel van betaling werd er een storing weergeven.
En 1 dag later was ik geblokkeerd.
Inmiddels ruim 1 week verder en ik ben nog steeds geblokkeerd en KPN biedt geen tegemoetkoming hierin, ondanks het tijdig proberen aan te vragen van een uitstel van betaling.

Als je provider je blokkeert en je kunt niet eens contact opnemen met je klantenservice van je eigen provider dan moet je jezelf eens gaan afvragen in hoeverre dat dit klantenservice is.
Of medewerkers service, want de klanten help je hier niet mee..

Thanks
but no thanks, Jolanda van het KPN klantenservice team

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 September 2019, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

En ook ik sluit me aan bij @JMT

Sommige mensen werken ook en kunnen dus niet meedraaien aan live chats of forums,
Waarom wordt hier geen rekening mee gehouden?

Hierdoor sluiten jullie bepaalde klanten al bij voorbaat uit van het indienen van een klacht.
Wat overigens wel een tactische zet is
bedrijfstechnisch gezien,
Want als mensen niet KUNNEN klagen, dan vind je het ook nergens terug natuurlijk.
Badge +19
Hoe zou jij het vinden als je salaris 2 maanden later komt? Daarbij is de klantenservice dag en nacht bereikbaar 7 dagen per week. Bij Vodafoon moet je ook op tijd betalen trouwens.
Je kunt nu wel bijdehand gaan doen.
Maar als jullie 24 uur open zijn.
Waarom is de betaalde factuur die overigens wel ontvangen is, nog niet verwerkt? Na 8 dagen in totaal en dus 6 werkdagen.
Daarbij
Ik heb op tijd betaald
Als jullie collegas eens doorwerkten was die fatcuur al betaalt geweest en was ik ook niet geblokkeerd geworden.
Dit zijn nog eens leuke screenshots voor jullie facbookpagina.

Klant is bij jullie absoluut geen koning
En jullie klantenservice is al helemaal om te huilen.
Ipv oplossingen zoeken of tevreden klanten willen, doen ze liever bij de hand en schuiven ze liever alles op de klant.

Ik zou wel eens willen weten wie je teamleider is. Zodat ik dit onder zijn neus kan schuiven.
Oh en als je over vodafone wilt beginnen.
Hun komen de klant wel tegenmoet.
Ook bij achterstallige betalingen.

Kunnen ze bij kpn nog wat van leren
Badge +19
Als je op tijd betaald had was er niks aan de hand geweest. Zo simpel is het.
Dus als ik de sms krijg
Betaal nu of wordt morgen geblokkeerd is gewoon gelogen.
Want ik heb toen betaald
En ben alsnog geblokkeerd de dag erna.

Dus dan ligt het probleem bij kpn
En niet bij mij
Als ik een sms krijg dat ik de 26ste geblokkeerd wordt
En ik betaal de 25ste
En jullie blokkeren mij alsnog
Dan mag ik hopen dat jullie dit gaan oplossen en niet bij mij neer gaan leggen.

Als jullie debiteurenadministratie achter loopt
Mogen de klanten niet de dupe van zijn
Wat nu wel het geval is.

Fijn dat jullie ook nog liegen tegen jullie klanten.
Badge +19
Joh schei nou uit. Ik ben ook gewoon een klant en mij overkomt het ook dat ik niet op tijd betaal. Maar ik laat het niet zover komen dat ik wordt afgesloten.
Wat goed van jou.

Als jij niet voor kpn werkt dan hou gwn je mond.

Je weet niks van mijn situatie en ik niks van de jouwne waardoor jouwn mening gebaseerd is op je deurklink dus hou je zelfverworven wijsheid maar gewoon voor je.
Badge +19
Hahaha je bent echt een grappenmaker.
Reputatie 7
Badge +8
@Minii beetje meer respect naar elkaar graag.
Verder kan de blokkade en betaling elkaar gekruist hebben.
tevens een betaling gedaan op een zondag zal pas op een doordeweekse dag worden verwerkt.
Ook de manier van betalen is van belang doe je dit door een overschrijving dan kost dit meer tijd dan doormiddel van i deal.
Verder zullen andere providers ook op tijd hun geld willen hebben.

Verder zal je gewoon even moeten afwachten op een moderator deze zal verder mee kijken
Als je je privé gegevens in je account alvast invult kan je sneller geholpen worden.
@Minii je hebt zeker gelijk qua vriendelijkheid van de medewerkers.

heb zelf hier ook last van, mijn nummer is al vanaf zaterdag avond niet meer actief en het overzetten wilt niet lukken. Dus even wat gegoogle’d, en weet al meer dan de gemiddelde medewerker die ik heb gesproken. Zie onderstaand bericht.

Het probleem dat vanmiddag begon, blijft bestaan ​​en veroorzaakt nog steeds vertragingen en time-outs in de mobiele portingchain. Een mogelijke oorzaak is gevonden en wordt momenteel onderzocht. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zullen we dat in een volgende update doorgeven.
—Oorspronkelijk bericht 2 september 2019 13:45 uur—
Op dit moment is er een storing in de leverstraat voor mobiel.
Hierdoor is het niet mogelijk om:
  • Mobiele porteringen uit te voeren.
  • Nieuwe abonnementen op te leveren.
  • Blokkades van simkaarten uit te voeren.
  • Wijzigingen in de beheerportal / OneBase door te voeren.
Wij adviseren portering niet zelf af te roepen.
Voor het uitvoeren van blokkades van simkaarten dien je een ticket aan te maken.

Bron: https://cspreporter.nl/storingen/#13115

ps: wat je situatie ook is 2 maanden achterlopen is niet best! Als je iets afsluit moet je er ook wel aan (kunnen) voldoen. Iedereen kent deze situatie wel in het leven, maar verwacht daarover ook niet te veel medelijden. Is altijd jouw eigen schuld!
Dag @Minii . Welkom op het forum.
Uiteraard betreur ik de gang van zaken. Ik ben alleen bang dat ik hier niks in kan betekenen. Als het op dit soort kwesties aankomt ben je toch afhankelijk van onze telefonische ingang. 0800 0402 -> debiteurenbeheer. Het is een gratis nummer.
Ik lees dat het contact niet ideaal was, dat spijt me oprecht. Maar ik wil je geen valse hoop geven dat ik iets voor je kan doen. Je zult het via die afdeling moeten proberen.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!