Een debiteurenadministratie die niks waard is en vervolgens nadelig voor de klant.
Ik heb inmiddels genoeg redenen om over te stappen naar VODAFONE.
Die immers klantvriendelijker is.
Ik liep 2 maandan achter, deze achterstand heb ik 8 dagen geleden voor ruimschoots de helft afbetaalt.
Bij het aanvragen van een uitstel van betaling werd er een storing weergeven.
En 1 dag later was ik geblokkeerd.
Inmiddels ruim 1 week verder en ik ben nog steeds geblokkeerd en KPN biedt geen tegemoetkoming hierin, ondanks het tijdig proberen aan te vragen van een uitstel van betaling.
Als je provider je blokkeert en je kunt niet eens contact opnemen met je klantenservice van je eigen provider dan moet je jezelf eens gaan afvragen in hoeverre dat dit klantenservice is.
Of medewerkers service, want de klanten help je hier niet mee..
Thanks
but no thanks, Jolanda van het KPN klantenservice team
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel