Beantwoord

Klacht over de gemaakte prijsafspraken

• 19 september 2016
  • 5 reacties
  • 182 keer bekeken

Hallo,

Begin van dit jaar kreeg ik een leuke verlengins aanbod.
Namelijk van 27,50 per maand naar 22,5 euro per maand voor 5 gig internet en 200 belminuten.
Het ging 2 maanden goed.
Hierna heb ik alleen nog maar 27,50 p/m betaald.
Een aantal keer met de kpn serivce contact gehad. Hier werd er steeds beloofd dat het de volgende maand goed zou gaan.
Maar tot op heden zonder geluk.
Wel is er een credit gemaakt van 25 euro. om de vorige 5 maanden bij te trekken.
Zonet nog contact gehad via de chat maar die verteld mij dood leuk dat de prijs op 27,50 per maand zit.

Mijn vertrouwen in kpn is behoorlijk gezakt.
Jammer genoeg zit ik er nog 1,5 jaar aan vast.

Zie de bijlage voor de bevestigings mail van de 'bestelling'.

Ik hoop dat Kpn er nu eindelijk iets aan gaat doen.

Met (vriendelijke) Groet

Germ Ploeg

icon

Beste antwoord door Cindy_ 26 september 2016, 12:48

@Germ en ik hebben afgesproken dat ik de korting die tot nu toe is gemist en voor de verdere looptijd van het contract in 1 keer vergoed. Zo is het direct geregeld 🙂.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
@Germ en ik hebben afgesproken dat ik de korting die tot nu toe is gemist en voor de verdere looptijd van het contract in 1 keer vergoed. Zo is het direct geregeld 🙂.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Germ, welkom op het forum.

Goed dat je je hiermee meldt en dit moet gewoon worden opgelost natuurlijk. Fijn dat je je contract al hebt meegestuurd en je eigen gegevens gemaskeerd hebt. Wat gek dat de lifetime korting niet iedere maand in mindering gebracht wordt. Zo lijkt het op voorhand, dat je € 5,00 teveel betaald maandelijks. Ik wil graag gegevens van je hebben om je verder te kunnen helpen. Je ontvangt zo een privébericht van me met de vraag om gegevens. Ik wil ook graag weten met wie je hebt gechat, dan pak ik dat ook verder op met de medewerker. Wil je die beantwoorden? Dan kijken we samen naar de snelste oplossing hiervoor.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Germ, bedankt voor je gegevens. Er klopt inderdaad het een en ander niet, mijn excuses daarvoor. Heb je mijn privébericht gezien? Er zijn namelijk 2 mogelijkheden om het op te lossen, zodat het financieel allemaal klopt. Laat je me weten waar je voorkeur naar uitgaat? Ik hoor het graag!
Reputatie 7
Badge +24
Wat een leuk compliment, @Germ! Als er in de toekomst iets is, je weet ons hier te vinden 🙂.

Super geregeld door Cindy top service!

Reageer