Vervolgens ben ik om 18u thuis en tref ik in mijn brievenbus een papier aan dat de bezorger mij gemist heeft. Om 18u03 (terwijl ik dus thuis ben) krijg ik een mail dat de bezorger mij niet thuis aantrof. Ik probeerde hem terug te bellen, maar hij nam de telefoon niet meer op.
Daarop servicenr gebeld. Daar geeft men aan dat de bezorger volgens de gps toch echt bij mij voor de deur stond om 18u01. Bij navraag bleek de bezorger tijdens het gesprek volgens diezelfde gps om 18u17 al in Almere te zijn. Nu weet ik niet of reviva mogelijk met ufo' s bezorgd die klaarblijkelijk onzichtbaar zijn en binnen 14 min van Dronten naar Almere (min 30km) weten te ... vliegen. Het verbaasd mij dan ook dat de servicemedewerker niet zelf tot deze conclusie komt. We moesten de dag erop maar beschikbaar zijn van 9u - 13u voor een nieuwe bezorging.
Hoe 'vervelend' ook dit is op zich natuurlijk geen ramp. Ware het niet dat ik zeer bewust voor deze datum en tijd koos, omdat ik het toestel wilde hebben voordat ik naar het buitenland moest reizen.
Het koste aardig wat boosheid aan de telefoon om uiteindelijk een andere bezorgtijd geregeld te krijgen. Hopenlijk wordt dit nu wel nagekomen.
Wat ik hiermee kenbaar wil maken is dat deze bezorgdienst hiermee KPN geen dienst bewijst. Sterker nog de 1e kennismaking met KPN is hierdoor niet al te best. Als men de bezorger meteen had gecontacteerd toen wij belden om 18u07 had hij makkelijk rechtsomkeer kunnen maken (hoever kun je immers komen in 4 min.. zonder ufo welteverstaan). Het klantbelang prevaleert klaarblijkelijk niet bij KPN.
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel