Beantwoord

klacht over de levering van nieuwe gsm

  • 21 June 2019
  • 4 reacties
  • 390 keer bekeken

Vandaag een afspraak om tussen 18u en 19u10 mijn nieuwe gsm af te leveren. De bezorger belt rond 17u dat hij in de buurt is en al eerder kan langskomen. Helaas voor hem zou ik echt pas om 18u thuis kunnen zijn.

Vervolgens ben ik om 18u thuis en tref ik in mijn brievenbus een papier aan dat de bezorger mij gemist heeft. Om 18u03 (terwijl ik dus thuis ben) krijg ik een mail dat de bezorger mij niet thuis aantrof. Ik probeerde hem terug te bellen, maar hij nam de telefoon niet meer op.

Daarop servicenr gebeld. Daar geeft men aan dat de bezorger volgens de gps toch echt bij mij voor de deur stond om 18u01. Bij navraag bleek de bezorger tijdens het gesprek volgens diezelfde gps om 18u17 al in Almere te zijn. Nu weet ik niet of reviva mogelijk met ufo' s bezorgd die klaarblijkelijk onzichtbaar zijn en binnen 14 min van Dronten naar Almere (min 30km) weten te ... vliegen. Het verbaasd mij dan ook dat de servicemedewerker niet zelf tot deze conclusie komt. We moesten de dag erop maar beschikbaar zijn van 9u - 13u voor een nieuwe bezorging.

Hoe 'vervelend' ook dit is op zich natuurlijk geen ramp. Ware het niet dat ik zeer bewust voor deze datum en tijd koos, omdat ik het toestel wilde hebben voordat ik naar het buitenland moest reizen.

Het koste aardig wat boosheid aan de telefoon om uiteindelijk een andere bezorgtijd geregeld te krijgen. Hopenlijk wordt dit nu wel nagekomen.

Wat ik hiermee kenbaar wil maken is dat deze bezorgdienst hiermee KPN geen dienst bewijst. Sterker nog de 1e kennismaking met KPN is hierdoor niet al te best. Als men de bezorger meteen had gecontacteerd toen wij belden om 18u07 had hij makkelijk rechtsomkeer kunnen maken (hoever kun je immers komen in 4 min.. zonder ufo welteverstaan). Het klantbelang prevaleert klaarblijkelijk niet bij KPN.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 22 June 2019, 18:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @Patrick7, Welkom op het forum! Ik begrijp dat je jouw verhaal graag wilt delen, omdat de bezorging van jouw bestelling alles behalve soepel is verlopen. Begrijpelijk dat je niet te spreken bent over de gang van zaken en je dit bespreekbaar wilt maken. Het is inderdaad een vreemde gang van zaken. Je hebt telefonisch al een nieuwe moment voor de bezorging afgesproken, heb je jouw klacht toen ook gemeld? Wanneer komt de koerier dit keer langs? Hopelijk gaat het dit keer wel goed en is de bezorging alsnog binnen voordat je naar het buitenland vertrekt.
Reputatie 7
Badge +19
@Patrick7 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Goedemiddag, helaas is de tweede levering niet conform afspraak gegaan. Daarop heb ik alles geannuleerd.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Patrick7, Dat meen je niet 😞 De eerste keer baal je al flink, maar wanneer een koerier voor de tweede keer niet komt opdagen kan ik mij voorstellen dat je geïrriteerd bent en alles annuleert. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik voor je uitzoeken waarom het voor de tweede keer mis is gegaan. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?

Reageer