Vraag

Klacht over factuur en aanmelding Compleet nog niet geregeld

• 15 september 2016
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Email KPN:

Goeiedag,

( dit is een email die ik klaar had staan op te verzenden totdat bleek dat een medewerker verzonnen had dat ik via de email contact kon opnemen, dit is 1 van de pagina's waar ik mijn verhaal doe, aangezien ik steeds van t kaste naar de muur word gestuurd en met brutale klantenservice medewerkers te maken krijg!!)

Betreft : valse beloftes , onjuiste factuur

Ik weet niet of dit de juiste email adres is, maar na in 2 maanden tijd 6x telefonisch contact te hebben gehad, werd mij verteld op via de email mijn problemen te mailen. Vanmiddag werd er telefonisch verteld dat ik een email adres op de KPN site kon vinden, maar die was helaas nergens te vinden.

Ik ben nog geen 2 maanden klant bij jullie , en zoals eerder aangegeven heb ik al 6x toe moeten contact opnemen , omdat er steeds bepaalde zaken niet in orde zijn, maar maar wel telefonisch beloofd worden.

Omstreeks juli heb ik een abonnement bij jullie aangesloten. KPN zorgeloos standaard HS2. Deze abonnement is met een actie aangesloten. Originele prijs 54,- euro , actie 49,- euro ( aangezien wij bij 2 huizen het compleet KPN pakket hebben, inclusief de 5,- euro korting ) kom ik per maand uit op 44,- euro.

Mijn stiefvader heeft 3 weken voordat mijn abbonement zou ingaan al gebeld dat ik ook behoor tot het KPN pakket met korting. Dat zou onmiddellijk geregeld worden en wou bij ingang van mijn abonnement al geregeld zijn. Omstreeks 4 augustus is mijn KPN abbonement ingegaan, ik zie op mijn KPN app dat mijn dubbele data er niet bij zit. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen, dat zou per direct regelt worden. Een week later nog steeds niks gebeurd. Weer heb ik telefonisch contact gehad, werd mij BELOOFT dat het binnen 3-5 werkdagen geregeld zou zijn. Een MAAND later nog steeds niet. Heb ik WEER telefonisch contact opgenomen, werd er verteld dat jullie 'perongeluk' 1 cijfers van mijn telefoon nummer verkeerd hebben genoteerd! Waarom word er GELOGEN tegen mij dat alles word geregeld terwijl er niks word gedaan? Bij hetzelfde gesprek heb ik ook aangegeven dat ik na een maand nog steeds geen factuur heb gekregen en dat het ABSOLUUT niet de bedoeling is, dat ik in 1x 2 afschrijvingen krijg, WEER werd ik gerustgesteld met dat dat niet het geval zou zijn, en dat ik binnen 2 dagen een factuur zou krijgen.

Een WEEK later ontvang ik mijn factuur... En JA HOOR , het zijn 2 afschrijvingen in 1x en ik betaald ook nog een de volle pond ( 54,- euro) TERWIJL er maanden van te voren alles is doorgeven kwa korting.

Ik heb de zelfde dag ( afgelopen dinsdag ) WEER moeten bellen, ik kon niet verder worden geholpen , omdat de medewerker niet in het systeem kon en aldus niet mijn factuur kon inzien, maar ze kon wel zien dat ik 44,- euro hoor te betalen ... Apart? Ik werd verzocht om 2 dagen later te bellen.

Vandaag ( donderdag) WEER gebeld en kreeg weer dezelfde argumenten alsin ze kan mijn factuur niet inzien. Ik moest via de email contact op gaan nemen. Aangezien er nergens een duidelijk email adres is aangegeven WEER telefonisch contact gehad. Ik kreeg een zeer brutale medewerkster aan de lijn die me niet kon doorverbinden met de manager en of supervisor. Eerder werd er door een medewerker vermeld dat er een email zou zijn waarmee ik contact kon opnemen en later werd er weer vertelt door een andere medewerker dat er geen email BESTAAT??!!!!!!!!!!!!!!!

Morgen vind de afschrijving plaats, en jullie kunnen de ZELF verzonden factuur naar mij toe nog steeds niet inzien?

Mijn geduld raakt een beetje op , als u mij ook kunt begrijpen? Ik moet continu bellen voor zaken die jullie allang al op orde moeten hebben. Maar mijn grootste irritatie is dat ik elke keer medewerkers aan de lijn krijg die mij valse beloftes maken .. Eerlijk gezegd aan het lijntje houden! Zijn dit de gang van zaken tegenwoordig bij KPN?

Ik ben 5 jaar lang ergens anders klant geweest met mijn telefoonabonnement , nooit geen problemen gehad. Ik ben nog geen 2 maanden klant bij jullie en heb al ruim 6+ keren moeten bellen.

Mijn vraag is: word ik dan nu eindelijk geholpen , of word ik weer van t kastje naar de muur gestuurd?

In verwachting spoedig een reactie op mijn mail te krijgen!

Met vriendelijk groet,

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Wat vervelend om te horen dat zon kleine fout tot zo veel frustratie zorgt. Het door de eerste medewerker doorgezet en opgelost moeten worden.

Goed dat je hier post. Een kpn moderator kan voor je in de systemen duiken en tot een oplossing komen 😃
Ja je zegt het goed , een kleine fout, gevolgd door nog een 'kleine' fout en ga zo maar door. Fouten maken is menselijk, het gaat mij meer om , de manier waarop ik behandeld word. Ik ben heeeeeel geduldig geweest, maar als de medewerkers mij met leugentjes afpoeieren kan dat wel voor frustratie zorgen ja! En dan heb ik het nog niet gehad over mijn laatste gesprek met 1 van de medewerkers. Ik vraag me af of er überhaupt iemand met de medewerkers meekijkt. Hoe ze omgaan met klanten, klachten, problemen, met hoe ze klanten TEWOORD staan! Wat zeer spijtig is , is dat ik nog geen 2 maanden klant ben, en nu al spijt heb dat ik ooit ben overgestapt! Een kpn moderator ? Tot 3x toe kan niemand in het systeem kijken om bepaalde vage redenen...
Kan iemand mij adviseren wat de volgende stappen zijn die ik zou kunnen ondernemen als ik nog steeds geen gehoord heb?
Ik heb geen tijd en energie om dit te laten escaleren tot iets heel groots, maar ergens moet er een einde aan komen en moet dit opgelost worden.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @ShrisJ, welkom op het forum! Wat een onfortuinlijke gang van zaken!

Stuur een reactie op m'n privébericht en ik help je meteen verder.

Reageer