Beantwoord

Klacht over Familiekorting

• 12 april 2016
  • 4 reacties
  • 186 keer bekeken

Beste klantenservice,

Vorige week heb ik jullie voor de tweede keer een klachten brief gestuurd over een korting die nooit is verrekend over de afgelopen twee jaar. Momenteel bedraagd de achterstand €240,- en nog steeds heb ik niks van jullie vernomen... Als reactie kreeg ik op dinsdag:

Reactie (Melissa ***)

Geachte heer Roest,

Bedankt voor uw e-mail inzake KPN Compleet.

Uw e-mail is binnengekomen bij de klantenservice voor Mobiele Telefonie. Helaas kunnen wij deze niet volledig voor u afhandelen. Daarom hebben wij uw e-mail doorgezonden naar de KPN Compleet-afdeling, zij zullen dit verder behandelen.

Onze excuses voor het ongemak.

Inmiddels alweer een week verder en nog steeds geen bericht van KPN. Als jullie het bericht willen opzoeken heb ik hier een bijhorend nummer: [Incident: 160404-000425]. Erg jammer dat ik nu weer om een reactie moet gaan vragen maar hopelijk word ik hier tenminste wel snel te woord gestaan in plaats van het typische 'kastje-muur-verhaal'...

Groet, 

Jan

Admin: Achternaam collega weggehaald ivm privacy

icon

Beste antwoord door Joran 27 april 2016, 15:09

De klachtafhandeling verliep niet zoals het hoort. Na een aantal reminders aan de betreffende afdeling is het gelukkig alsnog goedgekomen :)

Bekijk origineel

4 reacties

Nog steeds aan het wachten op antwoord...

Reputatie 6
Badge +9
Er is een wachttijd van een aantal dagen wat betreft reacties van Webcare medewerkers van KPN.

Belangrijk om voor ons te weten, de info heeft u niet gemeld, is of u zichzelf hebt aangemeld voor de familiekorting in het verleden.

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Jan, bijzonder spijtig dat er nog steeds geen reactie is op deze klacht.

Ik zoek uit wat er met de klacht is gebeurd en waarom deze nog niet is afgehandeld. Hiervoor heb ik je een privébericht gestuurd, kun je daar op reageren?

Reputatie 7
Badge +28
De klachtafhandeling verliep niet zoals het hoort. Na een aantal reminders aan de betreffende afdeling is het gelukkig alsnog goedgekomen :)

Reageer