Zojuist gebeld naar de “klantenservice”.
Mevr. vroeg mijn telefoonnummer, doorgegeven, “oh, u woont op blablablastraat”. (Even voor de duidelijkheid, ik vind privacy behoorlijk belangrijk, als ik een vermoeden heb dat iemand bijv. KPN heeft en wil zijn/haar adresgegevens te weten komen, dan dat via dit manier). Vervolgens situatie uitgelegd mevrouw gaf aan als ik alle stappen al had doorlopen zij verder niets hieraan kan doen. Ze gaf aan het “klooie” te vinden en zelf geen KPN heeft, dat begrijp ik inmiddels volkomen, ik vroeg of KPN zo omgaat met klanten, mevr gaf aan blijkbaar. Dit is alles behalve professioneel! Ik heb het niet over de vrouw, want zij spreekt gewoon keihard te waarheid!!!!
Ik bel zo direct terug, want m’n abonnement ga ik echt direct stop zetten!! Belachelijk 2019 en je bent niet eens bereikbaar!!! Geld voor alle masten gaan direct in de zakken van die corporate (...) !!!
TL;DR BEGIN NIET AAN KPN!!! ALLES BEHALVE PROFESSIONEEL, (...) ! DENKEN NIET AAN KLANTEN EN MEDEWERKERS!!
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel