Vraag

Klacht over medewerker uit de kpn winkel in Zutphen

  • 1 November 2019
  • 21 reacties
  • 497 keer bekeken

IK heb een Samsung s8 +, waar nog steeds garantie op zit. Dit toestel is nu voor de vierde keer opgestuurt naar Dynafix via de kpn winkel.

De vierde keer lag het toestel nog in de winkel terwijl mij werd gezegd dat die was opgestuurd,dit was op 22 oktober, op 30 oktober is die ontvangen door de samsungreparateur.

Het toestel wordt heel erg heet zodat je hem niet tegen je gezicht kunt houden na verloop van tijd, en tijdens gesprekken hapert die of valt uit. Nu zeggen ze bij Samsung het toestel moet eigenlijk vervangen worden, KPN zegt dan moet u bij de winkel zijn,want die hebben hem verkocht. En de winkel dus **** zegt nee dat doe ik niet. Ik ben dus laaiend, ik ben 65 jaar, op 4 en 5 oktober zware rugoperaties gehad die zijn mislukt,waardoor ik nu niet in de winkel kan komen. Wie weet raad!

Admin: titel aangepast i.v.m. privacy

 


21 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Mumba welkom op ons KPN forum. Wat een verhaal zeg! Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met de gang van zaken en hoe de gesprekken met de collega's in de winkel zijn verlopen. Weet je nog wanneer je met mijn collega gesproken hebt waarbij je het gesprek als onprettig ervaren hebt? Dan zou ik dat graag willen aankaarten. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 

 

Als het gaat om het omruilen van je toestel heb ik hier helaas geen invloed op, ook mijn collega kan geen toestel omruilen in een KPN winkel. Samsung geeft aan dat het toestel vervangen moet worden begrijp ik, had je het toestel los in de winkel gekocht of bij een abonnement? Het toestel moet ondanks dat dit de 4e keer is nog een keer aangemeld worden voor reparatie. Dit kan je ook online doen en hoef je hiervoor niet naar de winkel. 
 

De gegevens zijn aangevuld. En het toestel is nu bij dynafix. Als het niet opgelost wordt gaan alle kpn diensten er uit. Wel innen maar geen serv

Reputatie 6
Badge +7

4 keer opsturen en nog niet goed?

En dan als KPN durven beweren dat hij echt nogmaals moet worden opgestuurd?

 

Te belachelijk om te beweren.

 

 

Schakel je rechtsbijstand anders in, wedden dat het dan ineens wel kan?

 

 

Ik zit daar ook aan te denken. En je dan in de winkel voorliegen en zeggen hij is opgestuurd. Op 22oktober voor de 4de keer gebracht en op 28 oktober opgestuurd. De hele tijd kon ik contact krijgen met Eric van Teleplan, en sind vandaag niet meer. Hij zat er boven

 

Admin: Naam verwijderd i.v.m. privacy

Nu is mijn klacht ook al aangepast,  want liegen wordt getolereerd. Dus hup naam van C weg.  Wat een flut bedrijf

Reputatie 7
Badge +21

Nu is mijn klacht ook al aangepast,  want liegen wordt getolereerd. Dus hup naam van C weg.  Wat een flut bedrijf

Namen van medewerkers is ook tegen de forumregels dat mag dus sowieso niet.
Buiten dat is het bijzonder onplezierig voor je dat begrijp ik volkomen.
'Heb er wel alle vertrouwen in dat het goed wordt opgelost,

Ik heb er dus absoluut geen vertrouwen in ik heb nu al zoveel mensen gesproken. Van kpn van teleplan van Samsung. En niemand mag iets of weet iets of kan iets. Ze verschuilen zich achter elkaar

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Mumba, als nieuwe forum gebruiker ben je misschien nog niet bekend met onze huisregels. Voordat je informatie post is het belangrijk hier even naar te kijken. Dat heeft niks te maken met liegen maar het waarborgen van privacy. Zowel voor jou als gebruiker doen we dit maar ook voor KPN medewerkers. 

Verder begrijp ik dat je na zoveel pogingen weinig vertrouwen meer hebt in een juiste afhandeling van de reparatie. Omdat het toestel nu weer bij Dynafix ligt moeten we hun oordeel afwachten. Wil je me via het forum op de hoogte houden? 

 

Dat zal ik doen. Maar ik denk niet dat je het probleem op kunt oplossen

Dag Jiske. Mijn toestel is onderweg naar de winkel. Maar ik ben niet van plan om hem te accepteren. Als die nog niet goed is dan is mijn garantie verlopen

Reputatie 5
Badge +7

@Mumba, dan kan je het beste even met de winkel overleggen. Je hebt inderdaad bijna de volledige 2 jaar bereikt. Had je nu weer een terugkoppeling gekregen van het defect en wat ze gerepareerd hadden?

Ik heb al met de winkel overlegd maar die medewerker waar ik het over heb houd de poot stijf. Daarom is dit hele circus bego

Reputatie 5
Badge +7

@Mumba Winkel medewerkers kunnen geen toestellen voor je omruilen, het is niet zozeer de poot stijf houden maar het ligt gewoon niet in de mogelijkheden van de medewerker. Omruil wordt bepaald door Teleplan/Dynafix. Wat stond er deze keer op de reparatie bon? 

Ik heb net contact gehad met teleplan. En lachen joh. Ze beweerd dat hun een hoop geld hebben betaald om het toestel te repareren en dat ik aan had moeten geven voor het opsturen dat ik een omruiling wil. Ze zegt hij is gerepareerd door telepaat op de bon staat tot 4x toe dynafix en gisteren zou die bij de Samsung zijn. Ik ga het dus voorleggen aan de geschill

Reputatie 6
Badge +7

Kennelijk heeft KPN (de verkopende partij waarmee JIJ en overeenkomst hebt en met niemand anders wat automatisch betekent dat JIJ met geen andere partij iets te maken hebt) nog nooit gehoord van het begrip: non conformiteit?

 

Dus nogmaals aangeven bij de partij waarmee jij een overeenkomt hebt dat het product non conform is (bewijsbaar met reparatie papieren) en je een nieuw toestel eist.

Je kunt ook de koop ongedaan maken en je geld terugkrijgen (zonder afschrijving ook Nigeria)

 

 

Anders een belletje met je rechtsbijstand of vergelijkbaar en het wordt geregeld met excuus en bloemen en slechte PR.

Het is om wanhopig van te worden

*Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 5
Badge +7

Wanhopig zou ik ook worden in jouw situatie @Mumba, ik heb net gebeld met Teleplan en die vertellen met dat bij het opsturen de telefoon apart is genomen. Hij is uitvoerig getest zonder sim + SD kaart. Hierbij zagen ze niet dezelfde klachten die jij had.

Desondanks hebben ze contact opgenomen met Samsung en zover ik begrijp Samsung ook met jou. Samsung heeft besloten en alsnog een nieuw moederbord in te zetten. Na die actie is de telefoon weer terug gekomen bij Teleplan en hebben ze hem zonder simkaart/ SD kaart uitvoerig getest. Ook deze keer konden ze geen fouten in het toestel vinden. Gisteren hebben ze het toestel terug gestuurd naar de winkel en vanmiddag/morgen kan je hem daar weer ophalen. Teleplan en Samsung adviseren je een nieuwe simkaart + SD kaart te gebruiken(die kan je in de winkel halen). Omdat er getest wordt zonder zou het heel goed kunnen dat iets op de SD/simkaart de problemen veroorzaakt. Het is dus heel belangrijk dat die 2 attributen gewisseld worden. Als het gaat om je garantie heb je op deze reparatie nog 3 maanden reparatie garantie. Dat valt buiten de normale garantie. 

 

 

Er zit net een nieuwe simkaart in. Er er zit geen sd kaart in. Dus dat is

nonsens. Hij deed het met de oude simkaart en met een nieuwe simkaart

 

Reputatie 5
Badge +7

Ho @Mumba, ik zie dat je vandaag weer in de winkel bent geweest. Hier is een klacht voor je aangemaakt, dat was ook mijn volgende stap. Ik ga ervan uit dat het verder afgehandeld wordt via de klacht. 

Het toestel was binnen. Toen stelde de medewerker voor om een klacht in te dienen. Ik zelf ben helemaal klaar met Teleplan, dynafix. Samsung, en de KPN. Zo gauw ik kan verlengen ben ik ook bij KPN weg

Reageer