Sinds gisteren ben ik daarvoor 2 keer naar jullie winkel geweest en heb ik 4x jullie klantenservice moeten bellen. Ik heb 3 keer een nieuwe simkaart geprobeerd, het toestel teruggezet naar fabrieksinstellingen, het hielp allemaal niks. Als de simkaart van mijn vriendin in mijn toestel zit werkt het apparaat wel gewoon, dus het ligt ook niet aan het toestel zelf. Na vandaag jullie weer gebeld te hebben heeft een van jullie collega's een ticket bij jullie technische dienst uitgezet, want waarschijnlijk is er een technische fout gemaakt bij het overzetten van mijn nummer.
Ik zou zsm worden teruggebeld, maar toen ik zojuist belde om te vragen wat de status was, werd me verteld dat dit 3 werkdagen kon duren! Dat was voor mij de druppel, want ik ben al die tijd dus niet mobiel bereikbaar. Ik wil daarom graag een klacht indienen en jullie verzoeken om dit met spoed op te lossen. Geen goed begin zo, ik ben 1 dag over naar KPN en ik begin er al spijt van te krijgen.
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel