Beantwoord

Klacht over overstap met mobiel naar KPN

  • 27 August 2019
  • 2 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik ben overgestapt van mijn oude provider naar KPN, met nummerbehoud. Dit zou gisteren (26 augstus) zijn ingegaan. Nu is mijn oude provider inderdaad gestopt, maar kan ik niet bellen of gebeld worden met mijn nieuwe toestel.

Sinds gisteren ben ik daarvoor 2 keer naar jullie winkel geweest en heb ik 4x jullie klantenservice moeten bellen. Ik heb 3 keer een nieuwe simkaart geprobeerd, het toestel teruggezet naar fabrieksinstellingen, het hielp allemaal niks. Als de simkaart van mijn vriendin in mijn toestel zit werkt het apparaat wel gewoon, dus het ligt ook niet aan het toestel zelf. Na vandaag jullie weer gebeld te hebben heeft een van jullie collega's een ticket bij jullie technische dienst uitgezet, want waarschijnlijk is er een technische fout gemaakt bij het overzetten van mijn nummer.

Ik zou zsm worden teruggebeld, maar toen ik zojuist belde om te vragen wat de status was, werd me verteld dat dit 3 werkdagen kon duren! Dat was voor mij de druppel, want ik ben al die tijd dus niet mobiel bereikbaar. Ik wil daarom graag een klacht indienen en jullie verzoeken om dit met spoed op te lossen. Geen goed begin zo, ik ben 1 dag over naar KPN en ik begin er al spijt van te krijgen.
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 August 2019, 16:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @SVI123 Dat is inderdaad geen goed begin. Nu zie ik dat het inmiddels is hersteld en dat je weer volledig gebruik van je nummer moet kunnen maken. Er heeft iets op de achtergrond gespeeld waarvoor onze Technische Dienst ingeschakeld moest worden. Dat heeft helaas even geduurd. Werkt alles nu wel zoals het moet?
Hallo Bart, alles werkt inmiddels inderdaad naar behoren. Bedankt voor je reactie.

Reageer