Ik weet dat de hele kwestie moeilijk valt te bewijzen omdat het hun woord is tegen het mijne , maar ik verzeker u dat mijn telefoon volledig onbeschadigd is afgegeven aan de koerier , en ik ben nu heel erg teleurgesteld in de kwestie tot nu toe , omdat ik geen stap verder kom op de manier.
Heb vandaag 12-03-2013 wederom KPN klantenservice gebeld en er is mij door de dame in kwestie dat ik nu binnen een week wordt teruggebeld door het reparatie bedrijf. Dit betekent dat ik dan al 4 weken bezig ben om eens een antwoord van hun zijde te krijgen wat ik uiterst belachelijk vind. Ik snap dat het voor KPN moeilijk is , omdat zij hier ook afhankelijk zijn van het reparatiebedrijf. Maar het moet toch mogelijk zijn om hier tot een oplossing te komen , want anders kan ik van mijn kant alleen maar zeggen ga alstublieft terug naar de oude vorm van contracten i.p.v. de huidige leasevorm om deze problemen te voorkomen. Ik heb nu een galaxy mini als vervangend toestel waar ik totaal niks mee kan , want internetten is niet te doen op dit toestel , waar ik uiteraard wel voor betaal. Vandaag 18-03-2013 nog steeds niks gehoord van smartcare (triest triest) , hoe is dit mogelijk? Wordt heel verdrietig van deze gang van zaken.
Ik ben al jarenlang klant van KPN en heb nog nooit problemen gehad in het verleden v.w.b. een reparatie van een telefoon , dit werd altijd heel netjes afgehandeld. Nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd want er is niemand die hier wat aan doet. Ik vind het ronduit gezegd asociaal dat als je je telefoon onbeschadigd afgeeft en er dan later achterkomt dat je telefoon rijp is voor de sloop. En dat je dan als klant drie opties krijgt waar ik mij totaal niet in kan vinden. Ik weet niet wat er is gebeurd met mijn telefoon tijdens het transport ,maar nogmaals ik vind het echt schandalig dat er zo met klanten wordt omgegaan. Ik hoop dan ook met deze klacht te bereiken dat we naar een oplossing toe kunnen werken. Ik hoop van u een beter bericht te krijgen want nu hoor ik steeds niks , BVD.
Beste antwoord door frasha
Hallo Jemy,
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe Samsung Galaxy S3 ga krijgen. Heb zojuist de bevestiging per e-mail ontvangen , ben echt blij dat dit nu is opgelost.
Morgen gelijk naar de winkel om hem op te halen.
Daarna kan ik dan met KPN in conclaaf over een compensatie voor mijn abonnement , want ik heb bijna 6 weken niet kunnen internetten op dat leentoestel omdat het een waardeloos toestell is. Ook kon ik mijn SD kaart niet plaatsen in het toestel waardoor ik niks kon downloaden omdat deze niet paste. Hierdoor ook een hoop berichten van mijn contacten moeten mislopen want filmpjes en afbeeldigen kon ik niet openen.
Maar er is in ieder geval alvast 1 ding goed gegaan , en dat is het nieuwe toestel , en nu maar hopen dat deze niet opnieuw crasht , want dit wil ik niet meer meemaken.
Mvg Frank
Bekijk origineel
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe Samsung Galaxy S3 ga krijgen. Heb zojuist de bevestiging per e-mail ontvangen , ben echt blij dat dit nu is opgelost.
Morgen gelijk naar de winkel om hem op te halen.
Daarna kan ik dan met KPN in conclaaf over een compensatie voor mijn abonnement , want ik heb bijna 6 weken niet kunnen internetten op dat leentoestel omdat het een waardeloos toestell is. Ook kon ik mijn SD kaart niet plaatsen in het toestel waardoor ik niks kon downloaden omdat deze niet paste. Hierdoor ook een hoop berichten van mijn contacten moeten mislopen want filmpjes en afbeeldigen kon ik niet openen.
Maar er is in ieder geval alvast 1 ding goed gegaan , en dat is het nieuwe toestel , en nu maar hopen dat deze niet opnieuw crasht , want dit wil ik niet meer meemaken.
Mvg Frank