Beantwoord

Klacht over verkeerde informatie en vergoeding

  • 4 September 2019
  • 8 reacties
  • 187 keer bekeken

KPN heeft een verkoper een dienst die ons verkeerde informatie heeft verstrekt, waardoor wij nu al 4 maanden bezig zijn om iets voor mekaar te krijgen. Jullie hebben het abonnement aangepast. Jullie hebben 5x 7,99 in rekening gebracht op de factuur van juli die jullie zouden crediteren. Dit is 3 keer beloofd en nu weer factuur ontvangen en nog steeds geen creditering. Ja creditering terwijl jullie het ook weer factureren. Schandalig dit. Op 1 augustus zou dit gecrediteerd worden, toen 1 september en nu moet ik nog langer wachten!! Factuurnummer ***. Hier staat 40 euro op en 40 crediteren. Dit moet ALLEEN een CREDIT zijn nav van factuur in juli! Ik begin mijn geduld nu echt kwijt te raken!

Admin: factuurnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel, titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 5 September 2019, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @HenkenMaaike, welkom! Het lijkt erop dat het gecrediteerd is, maar niet opgezegd, kan dat kloppen? Ik kijk graag met je mee naar wat er aan de hand is. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Om welke dienst gaat/ging het?
Done! Deze gegevens zijn alleen voor KPN zichtbaar???

Zoals gezegd op die factuur staat er een creditnota van €40,- maar zijn er ook weer eenmalige kosten door jullie gefactureerd van 40 euro, dus per saldo geen credit. Er worden door jullie bundels toegevoegd, net weer 45 minuten aan de telefoon gehangen en kreeg te horen dat er wederom op 1 september 5 eenmalige bundels zijn toegevoegd van 1GB. Dat wil ik niet! Het enige wat ik wens is dat er 2 nummers zijn met 5GB internet en dan door de verdubbelaar 10GB, oftewel 42 euro per maand en daar ben ik nu al 3 maanden mee bezig omdat jullie telefonische verkoper verkeerde informatie verstrekt! Dus 1. er moet een creditnota komen van 40 euro op de laatste factuur! 2. er moet een EXTRA creditnota komen van 40 euro omdat hij op 1 september weer gefactureerd is en jullie moeten per direct stoppen met die eenmalige bundels toevoegen, dit wil ik niet! Dit hebben jullie verkeerd toegevoegd na het aanpassen van het abonnement.
Reputatie 7
Badge +30
Done! Deze gegevens zijn alleen voor KPN zichtbaar???
Zeker! Alleen voor jou en KPN.

Wat een vreemde situatie dit. Ik zie inderdaad ook dat de bundels op de factuur staan, maar ik zie totaal niet waarom. Ze lijken niet aangevraagd, door wie dan ook. Ik ga het dus niet zelf crediteren, want ik denk dat we dit grondig uit moeten zoeken. Wat ik heb gedaan, is een notitie gemaakt bij de klacht die jij hebt ingediend. Daar heb ik bij gezet dat je je ook op het forum hebt gemeld, dat mijns inziens de kosten van de laatste factuur ook vergoed moeten worden én dat uitgezocht moet worden hoe we dit stop kunnen zetten.

Mijn collega's houden jou op de hoogte, wil je mij laten weten hoe het afloopt? Je moet binnen ongeveer vijf werkdagen bericht krijgen. Mocht ik, nu of later, nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.
Wat mij betreft graag gewoon een reactie per e-mail of op dit forum. Telefonisch ben ik er elke keer niet uitgekomen met jullie en verwijzen jullie maar door naar internet... Ik heb nu echt in de afgelopen maanden zonder te overdrijven jullie al 3 uur aan de telefoon gehad om dit op te lossen en elke keer wordt mij beloofd dat het op de 1e van de maand alles goed staat! 1 juli werd 1 augustus en 1 augustus is mij door meerdere collegae ECHT beloofd dat het goedkomt op 1 september, het is nu nog niet geregeld, voordat ik zie dat echt alles goed staat is het op zijn vroegst 1 oktober, ruim 4 maanden later dan de abonnementen zijn begonnen, zo moeilijk moet het allemaal niet zijn! De bundels zijn in ieder geval NIET DOOR MIJ aangevraagd! Vanavond kreeg ik van u collega te horen dat er een hack is geweest, ik maar een nieuw account moet nemen en maar eens kijken in oktober of het voorbij is.... het moet toch niet gekker worden! Kijken in oktober of het dan geregeld is en dan maar weer bellen naar jullie.
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan me niet meteen voorstellen dat je gehackt bent. Dat zou ook niet direct mijn eerste idee zijn. Maar het is wel bijzonder raar dat dit nu de tweede maand op rij is. Daarom ga ik er vanuit dat het goed uitgezocht gaat worden en dat je er niet zelf opnieuw achteraan hoeft. Mocht ik toch in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, laat het me gerust nog een keer weten.
Volgens uw collega moest dat de reden zijn en kon het niet anders! Daarom moest ik maar een ander account nemen met wachtwoord, dan moet het opgelost zijn! Zoals gezegd, ik voel mij enorm aan het lijntje gehouden en heb tot nu toe het gevoel dat niemand mij snapt en het wil oplossen. We gaan het zien nu!
Reputatie 7
Badge +30
Heel jammer om te lezen dat je je zo aan het lijntje gehouden voelt! Dat is absoluut niet de bedoeling. Zoals ik gisteren zei: er is een klacht voor je ingediend en daar gaat absoluut naar gekeken worden. Ik blijf het in de gaten houden. Mochten we vanuit de klacht niet het gewenste resultaat behalen, dan ga ik er opnieuw voor je achteraan. Echter: ik ga er gewoon vanuit dat het opgelost gaat worden. Waar het mis gaat, is mij nog steeds niet duidelijk. We kunnen hierover speculeren, maar daar wordt het alleen verwarrender van. Daarom echt het advies om de klacht even af te wachten. Als je nog vragen hebt, weet je me te vinden.
Prima! We wachten het af. Zoals gezegd graag reactie op dit forum of op mijn bekende e-mailadres.