Beantwoord

klacht overstap met mobiel naar KPN

  • 28 August 2019
  • 4 reacties
  • 117 keer bekeken

Mijn vriend is overstapt van Hollandse nieuwe naar KPN. Dit zal afgelopen maandag in zijn gegaan.
Nu woensdag is het nog steeds niet in orde en ligt het bij de gespecialiseerde technische dienst. ( iets misgegaan bij de overstap )
dit kan 1-3 dagen duren
ik zelf zit al vele jaren bij KPN en dit gaat goed.
Ben dan ook zeer verbaasd hoe dit allemaal verloopt
het kan toch niet zo zijn dat iemand dagen lang niet bereikbaar is.

KPN los dit op!!!
icon

Beste antwoord door Estie 30 August 2019, 17:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Estie Overstappen van de ene naar de andere provider gaat 99 van 100 keer zonder dat je er iets van merkt. Heel soms gaat er iets mis en dan is het zaak om het snel te herstellen. Natuurlijk is al het wachten te lang, dat snap ik. Hoe is de situatie nu? Is je vriend alweer bereikbaar?
Beste Bart, bedankt voor je reactie.
na 4 keer de klantenservice bellen, 3 keer naar de winkel geweest te zijn. En na wat forum, FB en twitter berichten is het na 3 dagen hersteld. Geen beste kennismaking na een overstap als je het mij vraagt. Gelukkig is het inmiddels opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan @Estie Jammer dat jullie er zo veel tijd en energie in moeten hebben stoppen. Wel fijn dat het nu in elk geval achter de rug is.
ja inderdaad. Zeker als je via andere kanalen verneemt dat dit helemaal niet zolang had hoeven duren. Bedankt voor je reactie.

Reageer