Klacht retour mobiel toestel

  • 5 June 2020
  • 13 reacties
  • 186 keer bekeken

Goedemiddag,

Vrijdag 17 april heb ik een nieuw mobiel toestel geretourneerd naar KPN. Dit omdat ik bij nader inzien en overleg met KPN medewerker toch liever een ander toestel wil bestellen. Ik zit momenteel zonder telefoon dus er was wel wat haast bij geboden. Maar dit zou binnen een week geregeld zijn volgens de KPN medewerker. 

Blijkbaar en begrijpelijk ontvang ik mijn nieuwe toestel pas als de retour verwerkt. Ik heb het toestel direct netjes geretourneerd en heb het verzendbewijs bewaard. Na een paar dagen even gebeld om te vragen of hij is aangekomen. Helaas was dit niet het geval. Een week later nog eens gebeld en het was onduidelijk waar de telefoon is. Sinds dat moment zoek ik bijna dagelijks (telefonisch) contact om duidelijkeid te krijgen over mijn retour. Maar vooral om geholpen te worden want ik zit inmiddels nog steeds zonder toestel. Ook heb ik al 3x het klachtenformulier ingevuld en krijg geen reactie. Mensen van de klantenservice zijn begripvol en vinden dit een bizarre situatie, maar kunnen mij niet verder helpen. Er staan al meerdere terugbel-verzoeken uit maar tot op heden niks gehoord. Ook is mij een aantal keer beloofd dat ik ‘echt’ binnen 3 werkdagen teruggebeld zou worden. 

Gister tipte iemand van de klantenservice mij om het eens op dit forum te proberen.

Inmiddels zijn we bijna 7! weken verder en word ik compleet genegeerd. Ondertussen zit ik zonder telefoon en wordt er wel gefactureerd op basis van het geretourneerde toestel (hoger bedrag t.o.v. huidige sim-only). 

Hopelijk kan iemand mij hier helpen of een ingang bieden bij de juiste persoon terecht te komen.

Alvast bedankt!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Een moderator, medewerker zal hier verder mee moeten helpen. Hij/zij meldt zich nog bij je.

Hoi @Beller86 . Wat een bizarre gang van zaken. 

Ik wil graag voor je kijken of ik overzicht over de situatie kan krijgen en hopelijk een oplossing voor jou regelen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Gedaan!  @Erwin_ 

Dank voor de gegevens, @Beller86 .

Er loopt momenteel een actieve klacht voor jou. In de voortgang lees ik dat men contact zoekt met reviva. 

Wanneer is er voor het laatst contact met jou gezocht? Ik ga in ieder geval jouw klachtbehandelaar mailen met het verzoek om zo spoedig mogelijk contact met jou te zoeken.

 

Dank Erwin. 

Met mij is de afgelopen paar weken maar 1x contact opgenomen. En volgens mij was dit zelfs een terugbel verzoek. Al het contact dat er geweest is, is vanuit mij geweest. Gisteren ook weer contact gehad met KPN. Ik weet dat men contact zoekt met Reviva, dit was mij al bekend. Dit is al weken de status.

Ik heb aangegeven dat ik dat begrijp, maar dat ik als KPN klant eigenlijk niet eens zou hoeven weten welke partner jullie contacten of wat er aan de hand is. Voor mij is het van belang dat ik snel een telefoon krijg en dat jullie aan de achterkant afhandelen wat er afgehandeld dient te worden. Mijn vriend heeft dit 2 weken geleden ook vrij vurig :rage: telefonisch bij jullie klantenservice aangegeven. Hij ziet hoe deze situatie mij frustreert en energie kost.

Ik hoop dat je me verder kan helpen want ik ben echt ten einde raad. Alvast bedankt!

Aangezien er een lopende klacht is, ga ik zelf geen actie ondernemen. Ik kan ook niet meer dan mijn collega's bij de klachtenafhandeling. Ik ben het met je eens dat dit veel te lang duurt. 

Ik ga er van uit dat je binnenkort gebeld word door de collega die dit voor jou aan het oplossen is. Mocht je eind van de volgende week nog niks gehoord hebben, laat het dan weten. 

Dank voor het meedenken, ik zal het afwachten.

Dag @Erwin_ 

 

Helaas is er tot op heden nog steeds geen contact met mij opgenomen, ondanks al mijn telefoontjes en alle aantekeningen die bij mijn naam staan. Ik hoop dat je de ernst van deze situatie bij een van jouw collega’s kunt aangeven want ik ben wel een beetje ten einde raad.

Alvast bedankt.

Ai, dit duurt allemaal wel erg lang. Ik zie in de interne notities dat de collega wel voor jou bezig is. Ik zal een mail sturen en hem vragen om contact met jou te zoeken.

 

Beste @Erwin_ , nog steeds niks gehoord… Ik zit zonder telefoon dus zou graag vandaag nog gebeld willen worden. 

 

Erg spijtig, dit. Ik doe weer een poging voor jou. 

@Erwin_ En nog steeds is er geen contact opgenomen met mij. Ik sta echt op het punt de Geschillencommissie erbij te betrekken want dit schiet niet echt op zo….

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.