Beantwoord

Klacht verhoging Sim only abonnement

  • 20 January 2020
  • 6 reacties
  • 165 keer bekeken

Hallo.

 

Sinds januari 2019 heb ik een KPN sim-only afgesloten van 15 euro. Kreeg de sim over de post toegestuurd zonder verdere informatie.

Echter per augustus 2019 betaal ik ineens zonder info KPN een verhoging van 0,46 euro per maand. Ik vind dit een vorm van stijlloos gedoe. Abonnement wordt zomaar verhoogd????!!!!! De reclames van heden ten dage zijn allemaal, 15 euro per maand voor hetzelfde abonnement of zelfs veel aantrekkelijker. Ra ra wat is dit voor en beleid van KPN.  KPN is de duurzaamste toch, of de duurste!!!!!!

 

Jan Reurekas te Zoetermeer

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 22 January 2020, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

-

Badge +19

Je doet er verstandig aan om je telefoonnummer weg te halen. De hele wereld ziet het.  Overigens zal het de inflatiecorrectie zijn. Een bericht daarover stond op de voorafgaande faktuur. Dit is gebruikelijk en is bij iedere provider het geval. Dat is ieder jaar zo.

Reputatie 7
Badge +11

Zie ook Inflatiecorrectie, wijziging tarieven abonnementen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @reure001, het betreft hier inderdaad de inflatiecorrectie die wij jaarlijks toepassen per 1 oktober.

Dit staat vermeld op je factuur van september en op je factuur van oktober, daarnaast is dit vermeld in je contract. Als je dit allemaal even gemist hebt, kan ik me goed voorstellen dat je er een beetje raar van opkijkt:wink:

Gelukkig is er niks raars aan de hand:slight_smile: Als onze klanten met een mobiel contract dat langer dan 3 maanden loopt, hebben dezelfde inflatiecorrectie ontvangen.

Ik hoop dat nu duidelijk is waar de verhoging vandaan komt, als je er nog meer vragen over hebt hoor ik ze natuurlijk graag!

Ik zie het gewoon als een verkapte prijsverhoging. Is bij andere providers niet aan de orde, heb dat nagevraagd.

KPN kan zo dit zo maar verhogen, wanneer ze maar wil

Reputatie 7
Badge +11

Andere providers doen dat ook zie bv https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/facturen-en-tarieven/inflatiecorrectie