Beantwoord

Klacht: verlengen abonnement lukt niet online

  • 31 October 2019
  • 1 reactie
  • 112 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement verlengen en ik dacht dan doe ik die via de website  maar alles ingevoerd en bij het versturen krijg je dan Server niet beschikbaar! Sinds gisteren

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 November 2019, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Amar, welkom op het forum. 

Is het inmiddels wel gelukt? Zo niet kun je altijd even bellen of chatten met ons. Ik kijk uiteraard dit ook graag voor je na, duurt alleen ietsjes langer via het forum. 

Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?