klachten

• 29 april 2013
  • 2 reacties
  • 6163 keer bekeken

waar kan je met je klacht terecht over de behandeling van de medewerkster aan de telefoon die

niet naar je wll luisteren en steeds dreigt om af te haken.

Niemand luistert naar je uitleg, vooral over een 'dongel abonnement" 

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Vervelend dat je het gevoel hebt dat er niet naar je wordt geluisterd. Excuses daarvoor. Zou je mij een privé-bericht verdere uitleg willen geven over hetgeen is voorgevallen?

inmiddels een brief geschreven:

Geachte directie,

Sint-Oedenrode, 30 april 2013

Naast mijn bestaand glasvezel abonnement, ging ik op 9 mei, 2012 een “dongel abonnement“aan : nl.

KPN Mobiel Internet Basis 2010, actie 2 jaar 9 mand 50% korting.

Daartoe kreeg ik het tijdelijke mobielnummer ##### toegewezen.. In februari 2013 moest ik ipv € 10,41 nu € 20,82 abonnementsgeld betalen.

De bedragen werden automatisch van mijn giro rekening ##### afgeschreven, zonder dat ik bericht kreeg of een digitale rekening. In februari, 2013,  heb ik contact opgenomen met 06-1200-1200 met de vraag, waar ik de rekeningen kon inzien en controleren. Uw medewerkers vertelden mij, dat ik dat kon doen via “mijn kpn”. Het lukte mijn niet om een account aan te maken op “mijn kpn” (wat ik begreep was, dat het niet kom via chrome maar wel via mozilla en dat ik dat weer moest activeren via een “dongel code bericht)(wel had ik er een voor de glasvezel). Weer belde ik met uw 06 dienst en daar kreeg ik de toezegging dat iemand mij zou terug bellen, Maar tot gisteren, 29 april 2013 heeft niemand mij gebeld.

Om omstreeks half zes, gisteren, de 29 ste na ruim 2 maanden wachten, belde ik ten slotte maar weer zelf met 06-1200-1200, ik kwam eerst  terecht bij Hi en daar vertelde ze mij dat ze mijn niet konden helpen maar wel de kpn. Ik moest wachten op doorverbinding met een medewerkster van de kpn en weer moest ik alles opnieuw vertellen. De instructies begonnen,

eerst moest mozila downloaden en chrome verlaten en toen naar kpn.com om een account aan te maken en daarna weer na mijn emailadres,  ik begreep het niet en vertelde het haar, maar zij ging door met haar verhaal en steeds zei ik “ik begrijp het niet” maar ik moest stil zijn en niks vragen want anders zou zij het gesprek onderbreken, ik zei “dat moet U dan maar doen”

en dat deed ze dan ook. Het was zeer frustrerend. Veel onbegrip en mijn vertrouwen in de kpn heeft een flinke deuk opgelopen. Heel de avond heb ik toch geprobeerd om toegang te krijgen tot “mijn kpn” om uw rekeningen te mogen inzien. Het bleek achteraf dat de activeringscode op de dongel mail box binnen komt, maar je moet die ook eerst activeren en niet op je kpnmailadres.  Het is een heel gedoe geweest en ik wil ook af van dit dongel abonnement omdat dit helemaal niet nodig was, gezien mijn glasvezel abonnement met wifi.

Hoogachtend,

Bert de Graaf

Admin: In verband met privacy regels, dit bericht aangepast. 

Reageer