Beantwoord

klachten kpn mobiel

• 13 april 2012
  • 5 reacties
  • 8806 keer bekeken

na meer als 10 keer in de kpn shop te zijn geweest in leidschendam met mijn nokia n97 heb ik uiteindelijk uit ergenis maar zelf een einde gemaakt aan het toestel door hem uit ergenis en frustratie tegen de muur te gooien.

meerdere malen is het toestel nagekeken , weggeweest  maar het software probleem niet verholpen.

kan vaak niet gebeld worden, geen internet  , al sinds het contract van augustus 2010 problemen, alleen erkennen ze het niet.

zojuist weer in de winkelgeweest , klopt ook mijn kontraktdatum niet , pas per december 2012 kan ik weg bij kpn.

ze lopen nu ook al te rommelen met contracten , ik heb het zwart op wit.

net ook met klanntenservice gebeld, nu is uiteindelijk alvast het internet eraf gehaald , wat ik eigenlijk nooit heb kunnen gebruiken en wel mocht betalen.

heb nu geen telefoon meer , kan wel betalen tot december 2012  en kpn doet er geen **bleep** aan , wat een service zeg.

kpn heeft een goed netwerk , alleen de rest is bagger.

ga alvast maar kassa en de consumentenbond inschakelen waar ik beide lid van ben , zo'n  slechte behandeling henb ik nog nooit meegemaakt  , jammer  maar het interesseert hen ook geen moer blijkbaar , na mijn gesprek met de klachtenservice......

icon

Beste antwoord door Cornelis 24 augustus 2012, 12:18

Beste pascalle,

Er is in aansluiting op je bericht aan mij een privébericht naar je toe gestuurd door een collega van het Webcare Team.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste zonnie1970,

U bericht lezend kan ik begrijpen dat u niet gelukkig bent met de huidige situatie.

Om dit voor u op te pakken vraag ik u graag om mij via een privebericht uw klantnummer en het mobiele nummer toe te sturen.

Tevens een contactnummer waarop wij u kunnen bereiken.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +3
Beste zonnie1970,

Dank voor de gegevens als verzocht.

Heeft een collega inmiddels contact met u gehad en is er een goede oplossing gevonden naar aanleiding van uw bericht?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

062****** vanaf aanschaf van het abonnenment spijt....alles is misgegaan wat er mis kon gaan, abonnement afgesloten, niet gewerkt, sim kaart niet actief gemaakt in winkel.....vervolgens 2 keren simkaart in rekening gebracht op factuur, meerdere malen over moeten bellen, wordt teruggedraaid......een maand later, geen rentevergoeding hiervoor. 2e fout kpn ! Beltegoed mocht worden meegenomen, 1 maand blijkt nu...helaas, niet verteld en vermeld op factuur, waardoor ik nu op erg hoge kosten wordt aangeslagen....... ik wilde vandaag een nieuw extra abonnement afsluiten met een nieuwe htc one x, maar kpn gaat het niet worden...je wordt blijkbaar lekker gemaakt en gemaakte afspraken worden niet nagekomen blijkt nu, echt een kat in de zak verhaal. We hebben 2 abonnementen die niet worden verlengd en de 3e schiet er bij deze bij in, razend ben ik.....ook op de manier waarop ik wordt behandeld als ik opbel met de klantenservice, arrogant en niet vriendelijk, ik hoop dat ik op mijn klanten beter overkom en wel mijn afspraken nakom .

Reputatie 7
Badge +3
Beste pascalle,

Jammer te horen dat alles niet naar wens gaat.

Om dit voor u op te pakken vraag ik u graag om mij via een privébericht uw klantnummer en het betreffende mobiele nummer toe te sturen.

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +3
Beste pascalle,

Er is in aansluiting op je bericht aan mij een privébericht naar je toe gestuurd door een collega van het Webcare Team.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer