Wat een desillusie... dacht even het mobiele abonnement te wijzigen maar per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten. Na ontvangst van nieuwe simkaart direct gebeld met klantenservice. Een heel vriendelijke meneer vertelde mij het probleem op te lossen en beloofde mij zelfs dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen. Vandaag wederom gebeld want ik ontving een factuur voor twee mobiele abonnementen met aansluitkosten. Helaas, vertelde de klantenservice mij, de bedenktijd van twee weken is verlopen en het nieuwe abonnement kunnen zij niet annuleren, daar zijn ze niet toe gemachtigd. En nu, vroeg ik.. ? U moet een klacht indienen... dat gedaan en dan krijg ik mail terug dan men binnen 10!!!!!!! werkdagen zullen reageren.. ondertussen wordt er wel even meer dan 100 euro afgeschreven.. ben echt al meer dan 20 jaar klant van jullie maar ben echt ontzettend teleurgesteld in de manier waarop jullie dit oppakken en waarop de klantenservice hun log bijhouden.. moet iedere x hetzelfde verhaal vertellen en de gemaakte afspraken kn men niet terug vinden. En uiteindelijk trekt deze klant aan het kortste eind. Morgen ga ik weer bellen..Â
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel