Beantwoord

Klachtenformulier of mailadres

  • 5 January 2020
  • 13 reacties
  • 9043 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Ik ben opzoek naar een klachtenformulier of mailadres van KPN waar ik een klacht kan indienen. Telefonisch kan mijn klacht niet worden behandeld vertelde een medewerker. Nu heb ik schriftelijk een klacht opgesteld en kan ik geen formulier of mailadres vinden waar ik de klacht kwijt kan. 
 

#kpn #vanhetkastjenaardemuur

icon

Beste antwoord door MPE 7 January 2020, 18:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +19

Een klacht is alleen een uiting van ontevredenheid over een dienst, persoon of een produkt.  Is dat wat je wil of wil je een oplossing voor een probleem?

Beiden graag Jowp

Badge +19

Als je het goed opgelost wil hebben vertel dan hier je verhaal. Hier wordt je echt goed geholpen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Doorgaans reageren ze binnen 48uur.  Een serviceformulier vind je hier. https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Hoi @MPE . Welkom op het forum.

Jammer dat de aanleiding, zo te lezen, minder leuk is. Zoals @Joep1965 al aangeeft kun je hier je verhaal kwijt en zal ik proberen een oplossing te vinden.

Kun je toelichten wat er aan de hand is?

Ik heb wat oude berichten nagekeken over dit onderwerp, er was een klachtenformulier maar die lijkt er niet meer te zijn, of althans, niet meer op de oude plaats te vinden.

Dank je @KeesYagi KeesYagi, dat is mij ook al opgevallen. 

 

Dank je @Joep1965 Joep1965, ik ga het formulier gebruiken. 

@Erwin_ ik zal het formulier van Joep gebruiken, het is een lang verhaal over miscommunicatie en het niet nakomen van afspraken. 

Badge +19

Een klachtenformulier is ook niet meer van deze tijd natuurlijk. Er zijn zoveel andere mogelijkheden om in contact te komen met een klantenservice.  

@MPE . Als je gebruik maakt van het formulier zal er na een aantal werkdagen contact gezocht worden en krijg je een klachten behandelaar toegewezen. 

Ik hoop dat hier iets nuttigs uitrolt! Succes. 

Uit een paar berichten terug :

Een serviceformulier vind je hier. https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Dat had ik dus even over het hoofd gezien.

Het formulier is er dus nog wel, alleen op een andere plaats, mooi !

 

Vandaag nieuwe samsung s22+ binnen gehad , gewoon geen oplader meer bij gebeld en dat is normaal zeggen ze dan lekker als je van iphone naar samsung gaat moet je weer lader kopen en zo goedkoop was hij niet dus zonder lader niet compleet . 

Reputatie 7
Badge +21

Vandaag nieuwe samsung s22+ binnen gehad , gewoon geen oplader meer bij gebeld en dat is normaal zeggen ze dan lekker als je van iphone naar samsung gaat moet je weer lader kopen en zo goedkoop was hij niet dus zonder lader niet compleet . 

Dat is tegenwoordig vanwege het milieu bij alle nieuwe telefoons zo. Opladers zijn allemaal standaard met een USB-c kabel en moet je los kopen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @leonie tilburg , dat is al bijna 2 jaar het geval. Apple levert al sinds de iPhone 12 geen adapter meer mee en in september komt de 14 uit. Denk dat Samsung ook al die tijd geen adapter erbij levert.