Beantwoord

klant sinds vanmiddag, kan zelf bellen, maar niet gebeld worden

• 20 april 2018
  • 2 reacties
  • 149 keer bekeken

vanmiddag is mijn abbonement overgezet naar KPN,
Ik kan wel bellen, niet gebeld worden, hoor van de 10x , 9 keer dat ze te horen krijgen :het nummer dat u belt is momenteel niet bereikbaar...enz...
een enkeling komt er door....ik moet bereikbaar zijn voor mijn werk...
al 4 x aan de service telefoon gehangen...kaartje al geprobeerd in andere gsm...

helaas.. werkt niet
icon

Beste antwoord door Justin_ 24 april 2018, 13:16

Hoi Karin, welkom op het forum en bij KPN! Wat vervelend dat je niet gebeld kunt worden. Ik zoek graag voor je uit wat hier mis gaat. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag!Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht, Karin. Werkt alles nu wel goed?

We hadden last van een storing waardoor een aantal nieuwe klanten niet bereikbaar waren. Deze storing is sinds gisteravond verholpen. 🙂 Ik ga ervan uit dat dit bij jou ook het geval is. Mijn excuses voor het ontstane ongemak!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Karin, welkom op het forum en bij KPN! Wat vervelend dat je niet gebeld kunt worden. Ik zoek graag voor je uit wat hier mis gaat. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag!Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht, Karin. Werkt alles nu wel goed?

We hadden last van een storing waardoor een aantal nieuwe klanten niet bereikbaar waren. Deze storing is sinds gisteravond verholpen. 🙂 Ik ga ervan uit dat dit bij jou ook het geval is. Mijn excuses voor het ontstane ongemak!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Karin, welkom op het forum en bij KPN! Wat vervelend dat je niet gebeld kunt worden. Ik zoek graag voor je uit wat hier mis gaat. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer