Klantacceptatie mobiel abonnement

  • 3 februari 2015
  • 1 reactie
  • 332 keer bekeken

Echt he na gisteravond wederom een poging gedaan te hebben wel ter verstaan 

poging 6 om toch een mobiel abbonement af te gaan sluiten bij de kpn.

Na 45min aan de telefoon gehangen te hebben was het advies bel 's morgens even terug 

naar de klantenservice om vervolgens naar de sds afdeling te vragen ....

Nou de volgende dag dus om 0800 uur gebeld met de klantenservice etc etc etc

ik wederom weer alles uitgelegd over de afgelopen 4,5 maand.

Nou dacht ik dat het niet gekker kon maar vanmorgen brak me klomp wederom, ik blijk

opeens kredietonwaardig te zijn echt he het moet niet gekker worden .....

ik vraag me nu echt af moet ik me blijven inzetten om mobiele klant te wordn bij kpn ???

want ja we hebben alles al tv internet mobiel voor de vrouw maar ik ben opeens kredietonwaardig.

Hier wordt een nieuwe klant niet echt blij van kan ik jullie vertellen plus het feit dat je alleen maar van die bagger callcenters te spreken krijgt en geen enkele echte kpn medewerker.

 Admin: onderwerp aangepast i.v.m. betere vindbaarheid. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste Toon, 



Dank voor het prettige gesprek dat we zojuist telefonisch hebben gehad! Vanaf nu ga ik het stokje overnemen om uit te zoeken waar het spaak loopt met het afsluiten van een abonnement. De door ons gemaakte afspraken bevestig ik je later vanmiddag in een privébericht. 



Met hartelijke groet, 



Cindy

Reageer