Beantwoord

klantenservice 15 min in wacht? en verbinding verbroken ik davht dan word je wel teruggebeld

  • 7 November 2019
  • 8 reacties
  • 239 keer bekeken

Badge

Ik zou verdubbelaar krijgen en dit zou drie weken geleden al geregeld zijn

zou vandaag teruggebeld worden maar weer niet

net zelf gebeld 15 min in wacht en verbinding wordt verbroken 

geen stap verder helaaa

 

gr Hedi 

 

icon

Beste antwoord door Nadia 9 November 2019, 14:38

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19

Goed dat je hier je verhaal verteld. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier invullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling. 

Badge

Graag word ik vandaag teruggebeld dit is zeker vier keer beloofd

Badge

Probeer jullie te bereiken maar wachttijd is weer 15 min

Ben vandaag teruggebeld maar krijg geen contact zelf naar het vermelde nummer gebeld maar krijg jullie niet te pakken

Reputatie 7

Hallo @Hedi v en @Hediv, welkom op het KPN forum. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hiermee kon ik meteen je dossier induiken. Ik zie dat de klantenservice en jij een tijdje om elkaar heen dansen, terugbellen is gebeurd maar zonder resultaat. Wat naar dat je een tijdje in de wacht hebt gestaan.

Vandaag heb je de KPN winkel bezoekt en een klacht ingediend bij klantreacties. Je hebt recent een KPN Hussel abonnement afgesloten voor thuis, waardoor je geen recht hebt op de dubbele data, volgens de voorwaarde. Dat is erg rot! Je klacht zal spoedig worden behandeld door een collega. 

Zojuist ook 15 minuten aan de lijn gehangen. vervolgens doorverbonden, maar nooit aangekomen. Verbinding verbroken. Neem aan dat je dan terugbelt i.p.v. te verwachten wat je klant weer 15 minuten in de wacht gaat staan. Wil m'n abonnement verlengen, maar op deze manier wacht ik daar wel even mee. 

Reputatie 7

Hey @Fohtez, welkom op het KPN forum. Super irritant dit. Sta je in de wacht, wordt per abuis de verbinding verbroken. Ik kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt om weer te bellen, wetende dat je niet meteen te woord wordt gestaan. Helaas gebeurt het af en toe dat de verbinding wordt verbroken. Niet expres natuurlijk, maar dat maakt het niet minder vervelend. Sorry daarvoor.

Je wilt graag je abonnement verlengen, leuk! Heb je al gekeken welk abonnement het beste bij je past? We helpen je hier graag met advies. Stel gerust je vraag :)

Net gebeld met de klantenservice. Langer dan half uur id wacht. Eindelijk werd ik doorgeschakeld. Telefoon ging 2x over en verbinding werd verbroken! Pffff

Reageer