Lieve KPN
Wat vervelend dat dit de manier is hoe jullie werken.
Op maandag 26-10-2020 kwam ik voor het eerst naar de winkel in de Kinkerstraat in Amsterdam. Aldaar was de klantenservice super belabberd. Omdat ik al ruim 17 jaar klant ben wilde ik alsnog niet van provider wisselen en ben ik 29-10-2020 terug gegaan naar de winkel waar ik deze keer vriendelijk geholpen werd maar helaas ging het helemaal mis met het afsluiten.
Ik kwam thuis en dacht te kunnen genieten van mijn "Eindelijk snelle" internet, maar helaas was er iets mis gegaan met de aansluiting. Ik was niet bereikbaar en ook het internet werkte niet. Helaas was de winkel al dicht en kon ik pas na mijn werk weer bij jullie langs komen op 30-10-2020. Toen was er weer die onvriendelijke mevrouw die brutaal tegen mij zei dat ik van mijn probleem niet haar probleem moest maken en ik was verbaasd over deze houding in de klantenservice.
Na aanhouden van mijn kant om het probleem op te lossen kreeg ik een nieuwe simkaart mee.
Ik dacht dat het eindelijk gelukt was en kon genieten van mijn onbeperkt internet en telefonie.
Maaaaar ik kreeg een hele boze meneer aan de telefoon die mij vroeg hoe ik aan zijn gegevens kwam en waarom ik een abonnement heb afgesloten op zijn naam. Hij dreigde zelfs met een rechtzaak. Hiervan geschrokken constateerde ik korte tijd later dat mijn nummer die ik al ruim 17 jaar bezit niet meer actief is. Ik niemand kan bellen en ook niet gebeld kan worden.
Mijn telefoonnummer bestaat opeens niet meer
Ik heb contact weten te vinden met de boze meneer en hij gaf aan dat hij met de klantenservice contact heeft gehad en dat mijn nummer nu geblokkeerd is.
Korte samenvatting.
WTF 🤬
Maar vooral wat gaan jullie hieraan doen?
Jullie hebben alle persoonlijke gegevens van die meneer naar mij gestuurd
Naam, Mailadres, Geboortedatum, adres, IBAN. Zelf het nummer van zijn rijbewijs.
Dit is echt niet oké.
Â
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid