Beantwoord

klantenservice ? abonnement te duur ?

• 13 augustus 2013
  • 16 reacties
  • 8983 keer bekeken

Een aantal weken geleden werd ik opgebeld door een vriendelijke medewerkster van KPN, of ik interesse had in verlenging van mn abonnement. Daar ik ivm interesse-gebrek nog niet had gekeken, heb ik vriendelijk bedankt voor even.

Ik kreeg de vraag of ik over 2 weken teruggebeld mocht worden, zodat ik even tussentijds mn eigen kon orienteren. Die 2 weken zijn inmiddels 6 weken, niets gehoord.

Nu heb ik afgelopen weken even gekeken, maar de aanbieding die je krijgt als je verlengd zijn toch ronduit lachwekkend ? aansluitkosten die vervallen (meen je niet) ? 2,50 korting op je abbo ? Maar ondertussen wel dik moeten bijbetalen, ook al verleng je voor 2 jaar.

Kan iemand van KPN nog een serieus aanbod doen, of zal ik dan toch maar opzeggen en naar Tele2 gaan, met het dubbele aan belminuten en 1,5 x zoveel gb voor minder per maand ????

grt Mano

icon

Beste antwoord door Cornelis 13 augustus 2013, 10:34

Beste mano,

Welkom op het Forum.

Excuus voor het feit dat je niet teruggebeld bent nadat de toezegging wel is gedaan.

We willen het graag onmiddelijk voor je oppakken en vraag ik je graag om mij via een privébericht je klantnummer en het betreffende mobiele nummer toe te sturen.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste mano,

Welkom op het Forum.

Excuus voor het feit dat je niet teruggebeld bent nadat de toezegging wel is gedaan.

We willen het graag onmiddelijk voor je oppakken en vraag ik je graag om mij via een privébericht je klantnummer en het betreffende mobiele nummer toe te sturen.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

ook ik kijk met verbazing naar de aanbieding die KPN mij doet voor het verlengen van mijn abonnement, ben een beetje aan het rondkijken en zie dat b.v. Tmobile bijna 20 euro goedkoper is ( incl Galaxy S3, 1G data en 90 min bellen/sms). Dit lijkt mij wel erg veel verschil

Reputatie 7
Badge +11
Beste Freddy01,

Welkom op het Forum.

Je hebt een aanbieding gehad van KPN maar ik kan niet uit je bericht opmaken om welke aanbieding het precies gaat.

Kun je mij via een privébericht je klantnummer en het betreffende mobiele nummer toesturen. Graag hoor ik ook van je welk abonnement je zou willen kiezen met welke mobiele telefoon (alternatief) afgezien van de Samsung S3 zoals je aangeeft.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Op dit moment ben ik gebleven bij KPN, vanwege een net aanbod.

Jammer dat dit op deze manier ''afgedwongen'' moet worden. Ik kreeg 2x maal een aanbod waar ik echt niets mee kon. 1ste keer, wederom 9,50 extra per maand moeten bijbetalen, 2de keer 7 euro duurder als huidig abbo. Hierna kreeg ik te horen dat overstappen (in mijn situatie) dan voordeliger was.

Na 2 minuten werd ik teruggebeld met een wel goed passend abbo, inc de telefoon die ik wilde.

Nogmaals @ KPN (tip), zorg dat je voor de langere vaste klanten meteen een goed lucratief abonnement klaar hebt liggen ! Dat scheelt een hoop ergernis en tijd, dus geld !

ik ben het zondermeer met mano eens, het aanbod is momenteel bij KPN echt niet aantrekkelijk meer.

Ik heb 2 abonnementen lopen, voor mijn vrouw en ik, waarvan er een afgelopen maart afliep en een volgende maand afloopt.

Het aanbod dat ik in februari per telefoon kreeg was helemaal niet aantrekkelijk voor mij (toen was alleen nog toestellease) en mij werd verteld dat er ook geen plannen waren weer normale abonnementen aan te bieden (de praktijk heeft anders uitgewezen)

Zaterdag een week geleden heb ik zelf maar eens gebeld om na te vragen wat nu de mogelijkheden zijn en ben van verbazing bijna van mijn stoel gevallen, die meid wist niks en bleef maar vragen of ik maandag teruggebeld kon worden.

Als ik de abonnementen zie die nu worden aangeboden, ga ik er fors op achteruit en mag flink meer betalen.

Ik woon 5 km over de grens in Belgie en zit met het probleem dat mijn toestel vaak overspringt naar een belgische provider. Dit is in mijn huidige abonnementen opgelost met de buurlandenbundel waarmee ik mijn gewone tegoed gebruik. In de nieuwe bundels is dit echter niet meer zo, het gebruik in het buitenland gaat niet meer uit de bundel (dus extra kosten voor mij).

Bovendien heeft KPN geen bundels zoals Vodafoon waar de bundel in de hele EU geldig is inclusief data.

Al met al, het wordt tijd dat men wakker wordt bij KPN, want op deze manier gaan er veel klanten overstappen naar andere providers

KPN te duur??
Het is gewoon niet normaal wat je er betaald.
En dan nog niet over de klantenservice te spreken.
Ik betaal al 2 jaar voor een of ander internet dienst waar ik nu al 4keer voor gebeld heb en te horen gekregen heb dat KPN het uit gezet heeft of het niet kan zien wat het is. En helpen om het uit te zetten zeggen ze je dat moet u zelf doen. Nou en technies ben ik niet.
En inderdaat eind december kan ik me abbo opzeggen en dat ga ik ook zeker doen.
Een andere provider die is een stuk goedkoper heb veel leukere aan biedingen voor het zelfde aantal minuten en data.
Nou ik hoef nooit meer KPN.
Internet is traag de snelheid was omhoog gegaan werd me vertelt. Ja met 1 slak denk ik.
Ik ben er egt klaar mee met KPN.
Als iemand me provider vraag raad ik de duure KPN zeker af!!!
ik ben vorige week 1 keer gebeld en is mijn voicemail ingesproken met de mededeling dat ik nogmaals gebeld zou worden. Ik heb tot nu toe niets meer gehoord. Als ik zo met mijn klanten omga ben ik er snel doorheen.

Freddy01.
Ik woord helemaal nooit gebeld door KPN
Of alles naar wens is lijkt me wel zo netjes als je af en toe is contact of alles naar wens is.
Ik heb in ander halve maand tijd 5x met KPN gebeld omdat ik dingen niet snapte.
Maar als je zegt dat je terug Belt dan lijkt me wel zo netjes dat je je klant snel terug belt.
Tof stukje klant tevreden houden lijkt mij.
Beste Cornelis,

ik als vaste klant van KPN ben ook geschrokken van de prijzen die gehanteerd worden bij de telefoon abbonementen. Zijn er goede aanbiedingen mogelijk die ervoor kunnen zorgen dat mijn pakket volledig bij KPN blijft, of zal ik moeten overstappen naar een €20 tot €30 euro goedkopere firma?

Ik hoop je tegenmoet te zien. 

Mijn mobiele nr: 06-********

Ik kom niet vaak op de knp site dus berichten via hier kan verwarrend worden.

Ik hoop van je/jullie te horen!!

Gr. Koen Van Mulken

Als het mogelijk is kun je overigens het best mijn tel nr van de publieke site af gooien. Foutje, bedankt!

denk niet dat je hier antwoord krijgt :(

Heb sinds sept 2013 standaard bonnement onberperkt bellen en 2gb internet met samsung s4.

Verkoper vertelde mij destijds dat ik een buurlandenbundel kon nemen en de bundel daar kan gebruiken, mocht ik in duitsland verblijven.

Nou dat is verrekte handig daar ik vaak weg ben voor het werk maar niet van tevoren kan zeggen wanneer dus zelf aan te melden. Maar nu ik in duitsland verblijf en er navraag na deed kon dit niet meer.

Nou mooi is dat hadden ze me dat van tevoren gezegd dan had ik dit nooit gedaan.

Zit nu met veel te duur abonnement!

Beste kpn; ik zit na 1,5Jr dus weer met hetzelfde helaas..
ik kan mijn situatie in deze forum wel vergelijken ik heb zitten orienteren op voor mijn verlenging 14 dec. ik heb effe zitten kijken

naar de iphone 6s 64 GB bij tele2 48 euro per maand 0 euro bijbetalen vodafone red 54 euro per maand 0 euro bijbetalen

en bij kpn ongelovelijk iphone 6s 64 GB 54 euro per maand en 199 euro bijbetalen dus kpn kan wel begrijpen dat ik weg ga bij hun

samsung galaxy s6 edge plus exact het zelfde dus iedereen die dit leest aub denk na voordat u bij kpn gaat want het kost bakken met geld terwijl je elder veel en veel goedkoper bent!!! wie betere prijzen wilt kijk is bij andere concurenten

Stap over naar Tele2, 25 euro onbeperkt internet, bij KPN wordt je genaaid waar ken bijstaat
Reputatie 7
Badge +12
Stap over naar Tele2, 25 euro onbeperkt internet, bij KPN wordt je genaaid waar ken bijstaat
Ik zou dan gewoon lekker overstappen in plaats 2 oude topics te bumpen met deze onzin.

Reageer