klantnummer mobiel

  • 29 juni 2015
  • 2 reacties
  • 149 keer bekeken

Hallo,

Ik ben met 3 mobiele abonnementen over op KPN Compleet (nu 2 en later nog 1) en wil dan graag mijn MijnKPN accoount direct werkend hebben. Voor het activeren heb ik mijn klantnummer nodig, wat ik nog niet heb, en ik wil daar niet op wachten totdat ik de eerste factuur krijg, want dan loop ik voor 3 abonnementen de maandvoordelen mis die ik wil instellen. Wie van KPN kan mij helpen aan mijn klantnummer ?

Alvast bedankt ! 


2 reacties

Hallo,

Zou een KPN medewerk(st)er hierop kunnen reageren?

groet,

Reputatie 7
Badge +28
Hallo JMG,

Welkom op het forum! Helaas kan ik je niet van je klantnummer voorzien. Maar zoals ik hier zie ben je op je adres al volledig compleet, inclusief mobiele abonnementen. Je hoeft de mobiele voordelen niet handmatig te activeren in je MijnKPN, deze gaan automatisch in zodra de aanmelding voor compleet voltooid is. Als je wilt kan ik echter de status even extra checken, zou je me dan, via privébericht, de 06-nummers willen sturen waar het om gaat?

Hartelijke groet,

Erik 

Reageer