klantvriendelijkheid ver te zoeken

• 27 november 2014
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

afgelopen zaterdag in Nijmegen een tweede mobiel abonnement afgesloten, speciaal naar de KPN winkel gegaan omdat

ik zelf ook KPN abo heb en op mijn thuisadres alles ook van KPN is.

Aangezien de compleetstatus korting geeft dus een simpele keus gemaakt.

Echter bij het afsluiten wordt van een vaste klant verwacht dat er aansluitkosten betaald worden á €19,95.

Ik vind dit dus echt complete onzin, ook al staat het in de voorwaarden, dan nog zou KPN een gebaar richting de klant kunnen maken als soort van bedanktje omdat hij of zij wéér voor KPN kiest en wederom een verbintenis aangaat.

Maar goed, medewerker in winkel verteld mij geen mogelijkheden te hebben om deze kosten te vergoeden of een korting in te bouwen van bijvoorbeeld €0,83 cent gedurende de looptijd en tipt mij om contact op te nemen met KPN klantenservice.

Zo gezegd zo gedaan, maandag direct gebeld en wat blijkt? Klantenservice vertelt dat medewerker in winkel juist wél die mogelijkheid heeft maar deze dus niet benut heeft.

Zij verwijzen mij weer terug naar de winkel, dus vanaf maandagmiddag aan het bellen gegaan, geen gehoor.

dinsdag 4x gebeld, geen gehoor...woensdag 4x gebeld...geen gehoor...vandaag weer drie keer gebeld...u mag 1x raden!

Dus weer teruggebeld naar KPN klantenservice mobiel en daar krijg ik een dame aan de lijn..sjonge jonge..

Die dame zou het binnen 5 minuten presteren om een vaste klant van ruim 15 jaar de hele handel op te laten zeggen.

Het kwam er nog net niet op neer dat ze aan mij vroeg waarom ik uberhaupt belde en ik moest maar terug gaan naar de winkel

want zij had er niets mee te maken...een schande zoals zij mij te woord heeft gestaan en een schande dat zij werkzaam is op een KLANTENservice!

Nu ben ik sowieso al geneigd om het abonnement weer terug in te leveren, want ik zit nog binnen mijn 2 weken en dat zou KPN dus een klant kosten, extra handelingen opleveren om het mobiele abonnement weer af te sluiten etc etc.

Dan is het in mijn ogen toch logischer om een klant tegemoet te komen en de kosten uit coulance te vergoeden?

Dus ik ben benieuwd welke reactie ik op dit onderwerp ga ontvangen want KPN maakt wel reclame voor hun klanten en dat ze

er zo blij mee zijn maar daar denk ik momenteel toch iets anders over...

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste FRLI77,

Welkom op het forum! Ik begrijp heel goed dat je door dit verhaal inmiddels erg gefrustreerd bent. Normaliter vergoeden we geen aansluitkosten, omdat dit nu eenmaal voor elke nieuwe aansluiting (nieuwe of bestaande klanten) in rekening wordt gebracht. 

Echter vind ik het erg vervelend dat je zoveel verschillende informatie krijgt, dat ik toch graag met je mee wil kijken naar een oplossing. Wil je mij in een privé bericht voorzien van je 06-nummer, postcode + huisnummer en achternaam? Dan ga ik voor je bezig. 
Ik heb je een PB gestuurd..

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt hiervoor. Ik ga hier nu mee aan de slag en zal je privé bericht z.s.m. beantwoorden!

Reageer