Beantwoord

Koppelen resound gehoorapparaat aan Samsung A70 met Android10

  • 4 April 2020
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Sinds een jaar een resound quatro lynx gehoorapparaat welke te koppelen zou moeten zijn met android10. Vorig jaar ook een A70 aangeschaft ivm dual sim mogelijkheid. Na een jaar wachten eergisteren Android 10 kunnen installeren op mijn A70. Bluetooth koppeling lijkt te ontstaan maar verder kom ik niet. Apple word wel ondersteunt met MFI maar daar kan weer geen dual sim gebruikt worden. Of is dat al wel mogelijk. Hoor graag of iemand een omweg weet om toch de telefoon op mijn gehoorapparaat te laten overgaan. 

Gr Henk 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 April 2020, 12:41

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Henkvdpol , ik zou dit even overleggen met je audicien en/of de helpdesk van Resound.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +13

@Henkvdpol  Welkom op  het KPN Forum! Ik sluit mij aan bij JanD, je kan inderdaad het beste even contact zoeken met Resound of jouw audicien waar je het gehoorapparaat hebt aangeschaft. 

Goede middag,  ik heb afgelopen week de update van Android 10 binnen gekregen en geïnstalleerd.

Maar helaas gaat het dus allemaal mis.

De software update heeft er dus nu voor gezorgd dat de telefoon niet goed meer werkt !!!

Het scherm begint te flikkeren als je de webbrowsers gebruikt, de verbinding wordt tijdens bellen verbroken  email is niet binnen te krijgen en als je oplaad dan doet ie niets meer . Kortom denk ik dat ik nu dus weer een toestel van nog geen jaar weg kan gooien want daar wordt toch weer niks mee gedaan denk ik zo.

Heeft u een goede oplossing zonder dat ik zonder telefoon kom te zitten dan hoor ik dit graag want ben voor mijn werk afhankelijk van de telefoon. 

 

Vriendelijke groeten 

Hans van der Meijden

Reputatie 7
Badge +13

@hansPaul Dat is natuurlijk bijzonder zuur. Een update zou niet zulke drastische gevolgen mogen hebben op het functioneren van jouw toestel. Het zou natuurlijk zonde zijn als je daarvoor jouw toestel van de hand zou moeten doen. Wanneer het toestel nog geen jaar oud is, dan is er altijd de optie om een beroep te doen op de garantie natuurlijk. Ik zou je eerst willen aanraden om te kijken of er al weer een nieuweupdate voor Android 10 beschikbaar is gekomen. Dit kun je controleren in de instellingen van het toestel.

Reageer