Beantwoord

Koppelen telefoonnummer aan Hussel

  • 15 September 2020
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Ondanks dat abonnement vandaag is ingegaan lukt koppelen compleet/husselvoordeel voor dit nummer niet.

Het te koppelen telefoonnummer 06 ******** aan adres/postcode/huisnr.   ****

 

Wachtende op uw reactie.

 

Albert en henrike francken

 

Admin: gegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel

 

icon

Beste antwoord door frankrijk665 25 September 2020, 20:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @frankrijk665 ,

Je kunt de registratie van het nieuwe nummer op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (bv door in te loggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen. 
 

Maar dan ben je er nog niet.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @frankrijk665. Welkom hier op het Forum. Ik zie dat je, nadat je hier op het Forum een topic hebt aangemaakt, nog telefonisch contact hebt gehad. Mijn collega heeft het nummer in je profiel gekoppeld aan het ‘Huishouden'. Zie je het nu ook in MijnKPN staan? Als je nog wel hulp nodig hebt, laat het dan gerust weten. 

Allen, excuses voor mijn late reactie. Ben dan ook niet vaak digitaal in een forum te vinden. Inmiddels heeft de kpn mij telefonisch goed geholpen. Ea is gekoppeld. Eenieder dank voor het meedenken.

 

Grt, albert

Reputatie 6
Badge +9

Goed om te lezen dat het via een andere weg is opgelost, @frankrijk665. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan weet je ons te vinden.

Reageer