Koppelen van mobiel abonnement aan MijnKPN na overzetting vanuit Telfort werkt niet

  • 26 January 2020
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Administratief werkt het allemaal (nog) niet in elk geval. Koppelen van bv mobiel bij mijnKPN werkt niet.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (link naar het originele topic)


4 reacties

Hallo @FBO2 , bij mijn mobiele abo's is het allemaal goed gegaan en werkt perfect en ziet er strak uit.

Als je in MijnKPN inlogt wat krijg je dan (niet) te zien? Er van uitgaande dat je wel reeds een KPN-ID aan heb gemaakt.

 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @FBO2! Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Jan-D. Wat gebeurt er precies wanneer je inlogt op je MijnKPN? Als je dit via een webbrowser doet kun je daarna via ‘Producten’ kiezen voor ‘Product toevoegen’ en dan kun je het mobiele abonnement koppelen. Lukt dit? Ik hoor het graag! 

Voor een uitleg met plaatjes kijk desnoods hier 

https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/kpn-id-en-mijnkpn-hulp-topic-86156?postid=722264

Als ik de reactie goed lees kan je inloggen bij mijn KPN enkel het koppelen gaat mis krijg je geen sms met bevestiging code? Of gaat er iets anders mis.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer