Beantwoord

Korting beloofd maar niet gekregen

• 15 september 2017
  • 1 reactie
  • 206 keer bekeken

Vorige week sprak ik een medewerker van KPN aan de telefoon over mijn verlenging. Ik wilde bewust wachten op de IPhone 8 maar wilde wel even weten wat voor korting of aanbod ik zou kunnen krijgen. Hij vertelde mij dat er een soort actie was dat hij mij €5,- korting over mijn maandelijkse kosten kon geven en daarnaast nog eens €5,- wanneer ik thuis KPN Compleet had. Ik moest gewoon eventjes terugbellen wanneer ik zou willen verlengen en dan zou het geregeld worden.

Vanochtend belde ik terug om de IPhone 8 Plus te bestellen en ik kreeg een enorm chagrijnige mevrouw aan de telefoon die niet van plan was om mij te helpen of om het uit te zoeken. Het enige wat ze herhaalde was: u krijgt geen korting van mij. Oké, duidelijk. Maar die korting wil ik natuurlijk wel.

Wie kan mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Paul_ 18 september 2017, 13:12

Hoi @Kyara96, welkom op het forum! Goed dat je het hier meldt. Ik heb gelijk een kijkje genomen en volgens mij is de bestelling inmiddels gedaan, klopt dat? Alvast veel plezier met de iPhone 8 (Plus)! Als er nog vragen zijn weet je ons te vinden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Kyara96, welkom op het forum! Goed dat je het hier meldt. Ik heb gelijk een kijkje genomen en volgens mij is de bestelling inmiddels gedaan, klopt dat? Alvast veel plezier met de iPhone 8 (Plus)! Als er nog vragen zijn weet je ons te vinden.

Reageer