Beantwoord

Korting mobiel abonnement

  • 2 April 2020
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Heb op maandag 30 maart mijn nieuwe telefoon ontvangen van k.p.n. en omdat het mijn tweede toestel is kreeg ik € 5.00 korting en zou ik m.b. s over kunnen zetten van mijn telefoon naar de andere telefoon dit was de afspraak toen ik informatie telefonisch vroeg op het nummer 0800-0402.

Ik wilde op 01-4-2020 de mb.s overzetten en dat ging niet gebeld 3 keer iemand aan de lijn gehad en de derde vertelde mij dat dat niet kon omdat ik mijn internet t.v. 3 interactieve en huistelefoon nog van telfort had deze zouden toch automatisch  overgaan naar k.p.n. dit verbaasde mij en heb gevraagd of er een leidinggevende mij vanmiddag terug zou bellen ze heeft deze persoon een mail gestuurd en tot nog toe is er naar mij niet gereageerd. Ik hoop wel dat er een oplossing komt.

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 April 2020, 15:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jan van Gorkum. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk om te lezen dat je een extra mobiele abonnement bij KPN hebt afgesloten. Op deze pagina kan je bekijken welke Hussel voordelen er zijn.  Ik zal voor jou uitzoeken waarom jij geen Mb's kan delen en geen korting ontvangt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, mobiele nummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan zoek ik het verder voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jan van Gorkum. Welkom op het KPN Forum! Wat leuk om te lezen dat je een extra mobiele abonnement bij KPN hebt afgesloten. Op deze pagina kan je bekijken welke Hussel voordelen er zijn.  Ik zal voor jou uitzoeken waarom jij geen Mb's kan delen en geen korting ontvangt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, mobiele nummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan zoek ik het verder voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer