Beantwoord

Korting niet goed verwerkt op eerste factuur

  • 7 September 2021
  • 8 reacties
  • 89 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

4 (!) maanden geleden een nieuw abonnement aangeschaft, echter bleek de korting niet goed verrekend in het eerste factuur. Meteen even achteraan gebeld en het zou worden rechtgetrokken met het volgende factuur. Niet dus… Uiteindelijk nog 2x gebeld en elke maand weer opnieuw teleurgesteld door KPN. Ondertussen zit ik in het buitenland en is het onmogelijk om KPN te bereiken. Chat is kansloos door tijdverschil, en telefoon kost een godsvermogen om te gebruiken… Ondertussen overwogen om maar het incasso stop te zetten om te kijken hoe snel ze het dan kunnen regelen. Slaat nergens op dat wanneer je 3x belt, 3x in je gelijk wordt gesteld en het dan nog steeds niet geregeld kan worden. Echt achterlijk slecht. 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 8 September 2021, 08:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ondertussen overwogen om maar het incasso stop te zetten om te kijken hoe snel ze het dan kunnen regelen. 

Dan gaan bij KPN alle luiken dicht en doen ze helemaal niks meer.

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op ons forum @CSD. Wat rot dat 't niet soepel verloopt sinds de start van je abonnement, en dat het tijdens contact met de klantenservice niet is gelukt. 

Wat Nick bedoelt is dat als je de incasso stopt, het uiteindelijk voor grotere problemen zorgt, zoals een blokkade op het abonnement. Daar heeft niemand iets aan, daarom is het beter om dat te voorkomen. Ik kijk graag naar wat ik voor je kan doen. Kan je me precies vertellen wat er is gebeurd, om wat voor abonnement het gaat, en welke korting je hebt gemist? Alle details zijn welkom. Als je dan meteen je gegevens in je forumprofiel zet, kan ik ze erbij pakken.

Ha @Alexandra, kan dat ook ergens privé zodat mijn gegevens niet hier op het forum openbaar komen te staan? :)

Groet,

 

Coen

Reputatie 7
Badge +19

Ha @Alexandra, kan dat ook ergens privé zodat mijn gegevens niet hier op het forum openbaar komen te staan? :)

Groet,

 

Coen

Hi Coen, jazeker :) Als je je persoonlijke gegevens in je forumprofiel zet, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. Je kunt de info over het pakket en de korting die je bedoelt gerust hier delen. 

Ha @Alexandra, kan dat ook ergens privé zodat mijn gegevens niet hier op het forum openbaar komen te staan? :)

Groet,

 

Coen

Hi Coen, jazeker :) Als je je persoonlijke gegevens in je forumprofiel zet, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. Je kunt de info over het pakket en de korting die je bedoelt gerust hier delen. 

 

Ha @Alexandra, ik heb m'n gegevens erin gezet. Het betreft de husselkorting. Mijn juiste adres was namelijk nog niet verwerkt in jullie systemen tegen de tijd dat ik de eerste factuur van jullie kreeg. Het leek mij een makkelijke manier om binnen een paar minuten wat geld te verdienen (ook al hebben jullie dus te veel afgeschreven) maar ondertussen is het de tijd al praktisch niet meer waard. Belachelijk dat het zoveel moeite moet kosten. 

Reputatie 7
Badge +19

@CSD Ik begrijp de insteek! Ons forum is hoofdzakelijk voor en door klanten, wij als moderators springen in waar andere forumgebruikers niet kunnen helpen. Daardoor is het niet per sé de snelste manier van contact, en kan direct contact met onze klantenservice in sommige gevallen beter zijn. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt, fijn dat je ze hebt ingevuld. Het lijkt erop dat 't missen van de korting 'm toch op het adres vast zit. Het is helaas niet zo simpel als een knop indrukken en het is klaar. Ik vermoed dat het adres van je mobiele abonnement nog niet (helemaal) goed staat. Dat kan ik via het forum niet voor je aanpassen door de regels rondom privacy en veiligheid van je gegevens. Als je even belt (via 0800-0402) of chat met onze klantenservice, helpt mijn collega je direct verder om dit aan te passen en je korting recht te zetten.

@Alexandra Ik snap dat dit natuurlijk niet de bedoeling van het forum is, maar zoals ik eerder aangaf heeft “eventjes bellen” geen nut. Dit heb ik namelijk al 3x gedaan, en elke 3x wordt me verteld dat het geregeld is. Ook een uitdraai of een bevestiging is niet mogelijk dus heb je als klant geen andere keus om tot je nieuwe factuur (1 maand) te wachten, om vervolgens te zien dat het weer niet is gelukt. Daarnaast woon ik nu in het buitenland en is KPN bellen geen optie, gezien alleen al de wachtrij me meer kost dan het me kan opleveren… 

Reputatie 7
Badge +19

@CSD We kunnen vaak een boel regelen en oplossen via het forum, dus proberen kan natuurlijk altijd. Zeker aangezien je in het buitenland woont, snap ik dat heel goed. Het spijt me dat die vlieger in deze situatie niet op gaat. Chatten kan ook, dan zit je niet met de belkosten en heb je wel direct contact, dus via die weg kan het ook opgelost worden. Dat kan door op onze service pagina bijvoorbeeld ‘Administratie’ te kiezen, en daarna ‘ik heb een andere vraag of wil graag contact’.