Beantwoord

Korting op meerdere abonnementen en Spotify vraag

  • 29 September 2019
  • 2 reacties
  • 221 keer bekeken

Mijn vriend (wonend op het zelfde adres, andere achternaam) heeft op mijn aanraden een mobiel abonnement bij jullie afgesloten. Krijgt hij of ik nou €5,00 korting? Zo ja, hoe krijgen we deze?

Ik heb nog een vraag over spotify. Ik heb al een premium spotify account via spotify. Maar ik zou dit graag via jullie laten lopen aangezien dit toch iets goedkoper is. Kan ik mijn spotify abonnement opzeggen en dit via jullie laten lopen? Zo ja, hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door PeterG 29 September 2019, 22:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Je krijgt op alle mobiele kpn abonnementen op één adres, dus ongeacht naam, € 5 korting en dataverdubbeling.

Op het vaste internet + TV abonnement van KPN krijg je geen korting maar een gratis zenderpakket. Keuze: A. pluspakket of B. Fox Sports pakket.

Wel even aanmelden voor KPN Compleet.

Over KPN Compleet.

En Spotify ben ik niet deskundig in (heb 't ook niet). Maar hier vind je de info op de KPN-site.
Reputatie 7
Hoi @S. Claassen, ik zie dat Peter je vragen al heeft kunnen beantwoorden, daar kan ik weinig aan toevoegen 🙂 Is het daarmee allemaal duidelijk geworden of kan ik nog iets voor je toelichten?