Beantwoord

Korting vergeten

  • 14 January 2020
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Mijn vrouw haar mobiele abonnement is in dec 2019 ingegaan . Factuur dec nog oude abonnement en nu januari nieuwe er is natuurlijk verrekening met oude gemaakt, maar dan is er nog 9,50 euro teveel afgegaan. Haar abonnement is hussel 20 gb en onbeperkt bel /sms was van 41,50 voor 31,50 en dan nog korting van 9,50 korting. Nu is die korting van 9,50 vergeten

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Dave 45 16 January 2020, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Dave 45, welkom op het KPN forum! Ik begrijp dat de factuur van het abonnement van je vrouw korting mist. Goed dat je het aankaart, ik kijk graag even met je mee.

Om je hiermee te kunnen helpen, heb ik de gegevens nodig. Kan je voor mij je forumprofiel invullen? Het gaat vooral om de naam waar het contract op staat, het mobiele nummer, geboortedatum, postcode en huisnummer, en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer. 

Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld?

Is al opgelost heb gechat met medewerker

Reputatie 7
Badge +19

Fijn om te horen. Mocht je vragen hebben of als we iets voor je kunnen doen, klopt gerust op het forum aan.