Beantwoord

Kosten als bundel op is?

  • 22 July 2018
  • 3 reacties
  • 10311 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een telefoonabonnement met 10 GB data en onbeperkt bellen, ik hoef me dus niet echt zorgen te maken over internetten en bellen.
Maar toch wil ik weten wat er gebeurd als ik over mijn bundel heen ben. Komen er dan extra kosten bij of wordt mijn internet alleen trager?
icon

Beste antwoord door SjorsK 23 July 2018, 00:10

Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Hoi!

Zodra je internetbundel op is dan gaat je snelheid omlaag. Geen extra kosten dus:D. Je kunt eventueel een eenmalige bundel aanzetten om weer met volledige snelheid te internetten. Meer informatie vind je hier: https://www.kpn.com/faq/17992
Reputatie 7
Badge +16
Hoi!

Zodra je internetbundel op is dan gaat je snelheid omlaag. Geen extra kosten dus:D. Je kunt eventueel een eenmalige bundel aanzetten om weer met volledige snelheid te internetten. Meer informatie vind je hier: https://www.kpn.com/faq/17992


Een kleine toevoeging: Het wordt zodanig traag dat WhatsApp berichtjes nog wel gewoon werken, maar met dingen als foto's zal je een aanzienlijke vertraging zien, websites zullen erg traag worden en filmpjes/muziek streamen is dan helemaal onmogelijk 😉

Gelukkig hoef je met KPN in geen zorgen te maken voor togenhoge kosten.


Heb je toevallig voor je eigen internet ook KPN? In dat geval kan het interessant zijn om jezelf aan te melden voor KPN compleet. Waarschijnlijk wist je het al maar ik roep het liever te vaak dan te weinig 😉
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Mahmoud, bedankt voor je bericht!

Bij een abonnement met onbeperkt bellen hoef jij je geen zorgen te maken over extra kosten buiten de bundel. Het bellen en sms'en is namelijk onbeperkt en wanneer je meer dan 10GB weet te verbruiken dan wordt het trager maar betaal je hier niet extra voor. Ik kan me wel voorstellen dat het tragere internet niet heel gewenst is, in dat geval kan je nog een extra bundel aanvragen voor de resterende dagen in de maand.

Hopelijk hebben we hiermee je vraag beantwoord. Schiet je nog iets anders binnen, schroom dan niet om opnieuw contact op te nemen 😉

Reageer