Beantwoord

Kosten en mogelijkheden bij nieuw mobiel abonnement, inclusief spotify

  • 30 July 2019
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik wil graag een nieuw abbonement afsluiten. Ik zie dat deze kosten vrij hoog zijn over een periode van 2 jaar.

Ik heb nu sim only (+/- 30 GB) én Spotify voor 40 euro per maand bij kpn.

Voor een nieuw mobiel €33, 30 GB Internet €25 en Spotify €9 erbij kom ik uit op ongeveer €67.

Zijn er interessante deals te maken?

Gr. Salima

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 1 August 2019, 11:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Als ik je bericht zo lees zou je dus van 40 euro naar 34 euro zakken. Dat is al 6 euro x 12 verdiend.
De meerprijs zit in het toestel van 33 euro per maand en daar kan KPN volgens mij niks mee doen. Mogen ze geloof ik ook niet meer sinds de toestelprijs niet meer in het abonnement inbegrepen mag zitten.
Maar goed, ik ben geen klantenservice of webcare medewerker dus even afwachten wie er reageert.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Proudmix Ik wil met alle plezier even met je meekijken en mocht je het willen dan kan ik je ook door een collega laten bellen, die alle mogelijkheden met je doorneemt en die je abonnement kan verlengen of een nieuw abonnement kan afsluiten. Ik wil er wel direct bij zeggen dat onze deals hoe dan ook interessant zijn, maar dat er geen extra onderhandelingen mogelijk gaan zijn. 😉 De prijzen die je op de site staan zijn de prijzen die we hanteren.

We kunnen wel altijd kijken of je huidige verbruik nog aansluit bij de bundel die je hebt en de mogelijkheden die KPN Compleet je bieden. Verder zijn abonnementsprijs en toestelprijs volledig losgekoppeld én is een Spotify Premium-account niet meer een gratis onderdeel van onze abonnementen. Genoeg om te bespreken met een collega, lijkt me.

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan kan ik je in contact brengen. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo Bart, het is me ondertussen gelukt een abonnement af te sluiten. Na wikken en wegen overstag gegaan, haha.

Bedankt, ook jij Ward. Daardoor ging ik beter nadenken en beseffen dat het op zich (met een nieuw toestel) geen slechte deal is.

Wie weet wordt ik nog weleens gebeld met een leuk aanbod voor mijn mobiel gebruik. Want met de tv zit ik wel goed.

Bedankt nogmaals!
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Proudmix Dat klinkt goed! Van harte welkom met je tweede abonnement dan. Mocht je nog eens ergens tegen aanlopen of vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer