Beantwoord

Kosten mobiel abonnement hoger dan bij Hollandsche Nieuwe

  • 31 July 2019
  • 7 reacties
  • 206 keer bekeken

Ik heb een klacht over de kosten van mijn mobiel. Ik wil verlengen met een toestel Samsung Scover 4 en de kosten zijn Euro 35 per maand. Mijn vriendin heeft hetzelfde abonnement met een Samsung S9 bij Hollands Nieuwe en betaald 28,80 per maand
Ik ben al jaar en dag klant en vind dit onacceptabel
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 August 2019, 13:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Mijn nummer is (...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Ik ben al jaar en dag klant en vind dit onacceptabel
Dat begrijp ik, en dat is ook je goed recht. Alleen ben ik bang, dat KPN hier niets mee zal doen.

Zie dit antwoord, dat door KPN meestal op het forum gegeven wordt:
"Wij zijn geen prijsvechter en niet de goedkoopste, dat weten we zelf ook. Dat is ook niet onze focus, dat is ons netwerk, onze diensten en services! "

Tot slot: haal nog snel je telefoonnummer weg, dat staat hier openbaar en voor iedereen zichtbaar.
Klik op de drie puntjes rechtsonder en kies voor bewerk. Hopelijk ben je nog op tijd, anders zal een KPN moderator dit doen.
Mijn nummer is
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Sandra, welkom op het forum.

RBxx geeft dit goed aan. Het is uiteraard je goed recht om dit onacceptabel te vinden. Hoewel ik het jammer vind om je bij ons weg te zien gaan staat het je altijd vrij om een provider te kiezen die beter bij jouw financiële wensen past. Wij kiezen ervoor om op meerwaarde en service te concurreren en niet zozeer op prijs, hoewel dit in bepaalde gevallen ook scherp is. Denk dan ook aan KPN Compleet. Wij hebben daarin het vertrouwen dat mensen toch voor ons zullen kiezen. Maar: alles mag en niets moet. 🙂
Mijn ervaring is jammer genoeg dat service zeker niet jullie sterke kant is! Wij hebben onlangs problemen gehad met een kabel en dit heeft ons zoveel frustratie veroorzaakt! Eerst om iemand te pakken te krijgen die kon helpen en de enorme lange wachtrij! Totaal 3 kwartier aan de telefoon gehangen. Daarna een rekening die onacceptabel hoog was en daar weer heel veel discussie over bestond. Dus service?????
Reputatie 7
Badge +24
Dat is zo te lezen een andere discussie dan over je mobiele abonnement en Hollandsche Nieuwe.

Ik verdiep me daar met alle plezier in om te kijken wat er mis is gegaan. Zou je dan wel je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?