Beantwoord

Kosten nieuwe telefoon

  • 2 April 2020
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Hallo,

 

Eergisteren heb ik mijn huidige telefoon abbonement verlengd voor weer 2 jaar. Nu wilde ik een keer de overstap maken naar een OnePlus. Dus daarom heb ik dit bij BelSimpel moeten doen omdat die wel die telefoons aanbieden.

Nu heb ik mijn abbonement iets aangepast (minder mb's), maar voor de rest is alles hetzelfde.

Tot mijn verbazing kwam ik er na het verlengen achter dat als ik als nieuwe klant precies hetzelfde abbonement en telefoon zou kiezen, de maand kosten €4 per maand minder zijn. De telefoon aanschaf is bij mij met het verlengen dus in totaal €96 meer.

Hoe kan dit zo zijn? Je zou toch zeggen dat mensen die al jaren klant zijn bij jullie juist korting krijgen?

 

Groeten Rob

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 April 2020, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Robskee, welkom! BelSimpel geeft bepaalde kortingen op bepaalde toestellen en abonnementen. Het is mogelijk dat zij bijvoorbeeld, omdat zij meer provisie krijgen voor nieuwe abonnementen, dan bij verlengingen, hogere kortingen geven op nieuwe abonnementen. Dit heb ik wel eens eerder gezien bij andere externe partners. Ik wens jou in ieder geval veel plezier van je OnePlus!