Beantwoord

Kosten toestel nog niet terug na afgewezen aanvraag

  • 24 January 2020
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Badge

Hallo KPN, 

21 januari j.l. heb ik een bestelling gedaan met bijbetaling van €360,00 maar die aanvraag is afgewezen. Ik heb direkt na de mail contact gehad via Facebook en deze week zou het geld weer op mijn rekening terug worden gestort. Helaas is dat nog niet gebeurd. Ik krijg het antwoord dat deze week nog niet om is omdat het vrijdag is. Ik wacht al vanaf dinsdag.... mijn gegevens zijn via de chat al bekend.

 

Ik hoop dat jullie mij misschien van dienst kunnen zijn. Want dit is waardeloos!

 

Groet Mar10e1986

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 January 2020, 19:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Mar10e1986, welkom! Goed dat je je profiel aangevuld hebt. Ik heb direct even met je meegekeken en zie dat je inderdaad contact hebt gehad via Facebook. Ook zie ik een mail die op de 21e is verstuurd, waarin het volgende staat: 

Hebt u een eenmalige betaling gedaan voor of tijdens ontvangst van het toestel? Wij storten het reeds betaalde bedrag binnen 14 dagen terug op het bij ons bekende rekeningnummer (IBAN).

 

Betekent dat je toch nog even af moet wachten. We storten de betaling binnen 14 dagen vanaf de 21e terug. Mocht je 4 februari nog niets binnen hebben, trek dan zeker weer aan de bel!