Beantwoord

KPN 2017 Zorgeloos Standaard - Thuis ook alles van KPN

  • 21 August 2019
  • 4 reacties
  • 2670 keer bekeken

Ik heb momenteel een KPN 2017 Zorgeloos Standaard abb. (wat al wel verlengbaar is) is gaan wij volgend jaar in Amerik op vakantie. En het zou fijn als ik dan gebruik kan maken van een data bundel van KPN. Dit jaar zijn we ook geweest en hebben we een andere simkaart geplaatst, maar het zou natuurlijk mooier zijn als ik mijn eigen sim-kaart kan blijven gebruiken. Omdat wij daar een roadtrip gaan maken ben ik wel redelijk afhankelijk van mijn data bundel (google maps) dus ik wil graag veel data hebben. Wat is hierin mogelijk. Ik lees nu iets van 500 MB, maar dat vindt ik echt niet genoeg.
Graag jullie reactie.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 22 August 2019, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik heb een KPN 2017 Zorgeloos Standaard dat binnenkort afloopt. (ik kan op dit moment al verlengen) maar wat gebeurt er als ik niet doen? Blijf ik dan dezelfde prijs betalen?


Admin: samengevoegd met bestaand topic, je mag meerdere vragen in één topic stellen
Hallo @GewoonSuus , 2 topics openen over hetzelfde onderwerp is niet zinvol.
Je wordt er niet sneller mee geholpen en geeft alleen maar verwarring.
Beste,

Het zijn 2 verschillende vragen. 1 gaat over mijn huidige abb en de andere vraag over internetten in USA.
Reputatie 7
Hallo @GewoonSuus, welkom op het forum. Omdat beide vragen over hetzelfde abonnement gaan (voor of na een verlenging maakt daarvoor niet uit) kan dat best in hetzelfde topic. Daarmee houden we het voor jou ook overzichtelijk, je kunt alle antwoorden in 1 topic terugvinden 🙂
Ik zal je vragen hieronder beantwoorden:

Ik heb een KPN 2017 Zorgeloos Standaard dat binnenkort afloopt. (ik kan op dit moment al verlengen) maar wat gebeurt er als ik niet doen? Blijf ik dan dezelfde prijs betalen?
Je abonnement wordt maandelijks opzegbaar, verder blijft het abonnement gelijk. Omdat ik geen gegevens van je heb kan ik niet zien of het een abonnement met of zonder toestel is, dus of er in de kosten daarvoor iets veranderd kan ik je op basis daarvan niet zeggen. Als je jouw forumprofiel voorziet van de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") kan ik dat wel voor je nakijken.

Wat is hierin mogelijk. Ik lees nu iets van 500 MB, maar dat vindt ik echt niet genoeg.
Een vakantie naar Amerika is een heerlijk vooruitzicht! De bundel die je hebt gezien van 500 MB klopt inderdaad, dat is de grootste bundel die we hebben voor Voordeellanden buiten de EU.
Het is ook mogelijk om je abonnement tijdelijk aan te passen naar ons hoogste abonnement, daarmee kan je de databundel (100 GB, of 200 GB als je KPN Compleet bent) ook in Amerika en Canada gebruiken. Wijzig dit alleen niet als een verlenging, want het abonnement dat je bij de verlenging kiest is het minimale pakket wat je voor de komende contractsperiode hebt. Als je het eerst verlengt naar een vergelijkbaar abonnement met wat je nu hebt, of gewoon je huidige abonnement houdt zoals het is en het daarna voor de maand waarin je op vakantie gaat verhoogd naar het abonnement wat ook in de States werkt kan je die bundel daar gebruiken. Zo'n wijziging gaat altijd op de eerste van de maand in, dus als je bijvoorbeeld op de 10e vertrekt, zal je de wijziging minimaal 11 dagen daarvoor al moeten doen. Ook het abonnement weer naar beneden bijstellen zal op de 1e van de maand daarna gebeuren. Op die manier heeft het iets meer voeten in de aarde, maar heb je meer dan 500 MB tot je beschikking 🙂