Beantwoord

KPN abo verlengen duurder dan een nieuw abo

• 9 januari 2018
  • 3 reacties
  • 814 keer bekeken

Geachte,

Ik begrijp werkelijk niet waarom ik als nieuwe klant voordeliger uit ben dan wanneer ik als bestaande klant mijn abo wil verlengen en zelfs wil upgraden! Voor nieuwe klanten wordt geadverteerd met onb. bel/sms en 4gb internet voor 22 e/pm, terwijl wanneer ik daarop klik, het aant. gigabites gehalveerd wordt naar 2gb en als ik mijn abo probeer te verlengen dat opeens 27 e/pm kost, terwijl ik dan de halve hoeveelheid internet heb. Hoe zit dat KNP?!!

Andere providers als tele2 maken het nu wel heel voordelig naar hen over te stappen... Jammer, want ik was altijd behoorlijk tevreden over KPN!
icon

Beste antwoord door wjb 9 januari 2018, 23:49

Waarschijnlijk omdat daar de KPN Compleet voordelen niet meer weergegeven worden.
Ik neem aan dat je KPN Compleet bent?

Let op het knopje rechtsboven, standaard staat deze aan met de meest gunstige voorwaarden.

Ben je echter niet KPN Compleet, dan gelden de "gewone" voorwaarden en tarieven zoals hieronder.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Waarschijnlijk omdat daar de KPN Compleet voordelen niet meer weergegeven worden.
Ik neem aan dat je KPN Compleet bent?

Let op het knopje rechtsboven, standaard staat deze aan met de meest gunstige voorwaarden.

Ben je echter niet KPN Compleet, dan gelden de "gewone" voorwaarden en tarieven zoals hieronder.

Reputatie 7
Badge +10
Ha @Gi4nt, welkom op ons Forum! Ik vermoed dat wjb gelijk heeft. Heb je dit al na kunnen kijken? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Ha @Gi4nt, welkom op ons Forum! Ik vermoed dat wjb gelijk heeft. Heb je dit al na kunnen kijken? Hoor graag van je!
Ik heb geen reactie meer van je gezien @Gi4nt. Ik ga er daarom van uit dat alles duidelijk is. Zo niet, geef dan een gil!

Reageer