Beantwoord

KPN account - nummer klopt niet

• 16 juni 2016
  • 8 reacties
  • 218 keer bekeken

Hoi,

Ik heb vandaag rond 20:30 m'n abonnement verlengd. Bevestiging etc netjes per mail ontvangen. Nu zag ik per toeval dat in m'n KPN account m'n oude nr nog staat en die gebruik ik niet meer. Dat was volgens mij nog het contact nummer wat ik toen had voordat ik de nieuwe aansluiting kreeg. Ik gebruik al sinds december 2014 het nummer wat ik van jullie heb gekregen bij de nieuwe aansluiting.

Hoe kan ik dit wijzigen?

Groetjes

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Ietje76 18 juni 2016, 15:29

Heren,

Het is opgelost. Bedankt voor jullie hulp :)

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Je kan het in je KPN ID aanpassen op deze pagina:

https://account.kpn.com/#/account/edit/phone

Hoi.

Bedankt voor je reactie. Ik heb je een privé bericht gestuurd. Als je tijd hebt, zou je dan even willen kijken?

Alvast bedankt.

Groetjes
Als ik op de link klik en inlog dan staat er onder product m'n juiste mobiele nummer 06538*****. Als ik daarop klik en dan rechts bovenin op dat nummer klik krijg ik een aantal opties, daar klik ik op gegevens. Onder die gegevens staat bij het gedeelte KPN account het 'verkeerde nummer' 06480*****. Als ik daar op wijzig klik dan word ik teruggelinkt naar het beginscherm.

Hoe kan ik dat nu wijzigen?
Oh en waarschijnlijk krijg jij, SjorsK, een aantal privé berichten in 1x achter elkaar want pagina bij versturen bericht bleef steeds hangen. Sorry hiervoor!
Reputatie 7
Badge +28
Hey Ietje, welkom op het forum! Vreemd dat er twee verschillende nummers in je MijnKPN staan. Ik wil daar graag met je naar kijken. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan kijken we het na. 

Bedankt voor je reactie Erik. Ik heb gereageerd op je privebericht.
Reputatie 7
Badge +15

Ietje76 schreef op 17 jun '16 om 15:13u
Oh en waarschijnlijk krijg jij, SjorsK, een aantal privé berichten in 1x achter elkaar want pagina bij versturen bericht bleef steeds hangen. Sorry hiervoor!

Geen enkel probleem! 🙂

Ik ga er van uit dat Erik je verder kan helpen :)

Heren,

Het is opgelost. Bedankt voor jullie hulp :)

Reageer