Beantwoord

KPN algemene voorwaarden en afkoop voorwaarden in het Engels

  • 27 May 2019
  • 5 reacties
  • 170 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben opzoek naar een Engelstalige omschrijving van de afkoopsom en voorwaarden als ik mijn huidige contract (dat nog ongeveer 12 maanden loopt) eerder op wil zeggen.
Opzich is het bekend dat dat simpel wel 12x de maandelijkse abonnementen kosten (+25 euro administratie kosten) is maar ik moet dit "officieel" kunnen aantonen aan mijn werkgever in Amerika.
Wie kan mij hieraan helpen?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 May 2019, 19:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Die voorwaarden staan alleen in het Nederlands op de site. Hoe 'officieel' is gewoon een vertaling ervan?
Als een KPN moderator het hier in het Engels bevestigd misschien?
Reputatie 1
Ik kon daar zo snel niet sin vinden over de "afkoop" regels etc. Heb je misschien een link hier naar?
De algemene voorwaarden staan op de site. Zie linkje [alle voorwaarden] helemaal onderaan de site. Mogelijk staan de regels (dat zijn geen voorwaarden) voor vroegtijdig abonnement stopzetten er niet bij.

Wel de voorwaarde dat je je verplicht tot minimaal de loopperiode van je abonnement. Dat is dan 1 of 2 jaar. Het is dan ook logisch dat als je voor die tijd wilt stoppen je al die maanden dient te betalen. Daartoe heb je je tenslotte verplicht. Dat hoeft dan ook niet in de voorwaarden m.b.t. voortijdig willen stoppen.

In je contract staat de looptijd in maanden met het maandbedrag. Het totaalbedrag is waar je je toe verplicht hebt met dat contract.
Reputatie 7
Badge +30
Hey Jeroen, interessante vraag. Ik geloof inderdaad niet dat we daar een officiële Engelse versie van hebben.

We hebben hier de algemene voorwaarden voor mobiele abonnementen. Daar staat wel het een en ander in over beëindigen (hoofdstuk 13), maar daar staat niets in over wat de afkoopsom is. Alleen in het stuk over overstappen naar een andere provider met nummerbehoud noemen we dat we een afkoopsom in rekening kunnen brengen als je nog binnen contract zit.

Wat ik kan doen is je een mail sturen, vanaf een officieel KPN mailadres, met daarin een uitleg in het Engels over dat er een afkoopsom in rekening gebracht wordt en wat deze dan is. Zou je werkgever daar mee akkoord gaan?
Reputatie 1
Dat zou wat mij betreft perfect zijn. Ik heb ook begrepen dat de kortingen dan ook niet gelden, klopt dat? Dus dan denk ik aan de "korting zolang je abonnement loopt" en de "KPN compleet" korting.
ik zal je een privé bericht sturen met mijn gegevens.

Bedankt alvast.