Vraag

kpn app

  • 14 August 2020
  • 17 reacties
  • 112 keer bekeken

ik mijn app zie ik alleen facturen maar geen actuele belgegevens en kosten daarvan.


17 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @pope, Welkom hier! Tot mijn verbazing heeft nog niemand gereageerd op jou topic. Excuses hiervoor. Volgens mij ben je op zoek naar de bel gegevens van je mobiele abonnement. De specificatie staan op de laatste pagina van het factuur. Als dit niet zo is, dan ontvang je momenteel alleen een samenvatting met alleen de prijs. Ik kan dit voor je wijzigen, zodat in vervolg een gedetailleerd factuur ontvangt. 

In het laatste geval heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde.

Hallo Lisa bedankt voor jou antwoord ,maar dat is niet wat ik bedoelde.

Het klopt dat ik op de factuur de gebelde nummers zie .

Maar ik wil graag van de nu lopende maand de gebelde nummers en de kosten daarvan zien in de app.

zou je dat mogelijk willen maken , op mijn 2e simkaart van het franse Bouygues zie ik direct na het bellen het nummer en de bijbehorende belkosten terug in de app.van hun.

groetjes Pope

Reputatie 7
Badge +17

Oehh.. dat is helaas niet mogelijk in onze app. Als je kosten buiten de bundel maakt krijg je hier wel een melding van. Echter, is dit slechts een notificatie. Onze App heeft die feature dus helaas niet.  

In de mijn Telfort app kon ik wel de kosten van de lopende maand zien  !  (niet de nummers)

groet Pope

Reputatie 7
Badge +17

Je krijgt wel te zien dat er kosten gemaakt zijn, maar je ziet niet actueel per gesprek de kosten weergegeven. 
Als je nu belt naar een betaald service nummer, dan zie ja even later in de app ‘dat er extra kosten gemaakt zijn’, maar je ziet niet het exacte bedrag met het gebelde nummer.

In het deel van de app van : overzicht facturen staan bij mij uitsluitend facturen van de afgelopen maanden, en nergens lopende kosten ! waar zou ik die moeten vinden ?

gr Pope

Reputatie 7
Badge +17

Bij overzicht zie je als het goed is je mobiele abonnement staan en het bundelverbruik. Daar hoort de melding te staan. 
Als er geen melding staat, zouden er geen kosten gemaakt zijn buiten de bundel. 
Zie je niets staan, maar weet je zeker dat je kosten gemaakt hebt? Zou je dan je je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? 
Dan check ik het voor je in het systeem en koppel in het terug naar de achterliggende afdeling. :blush:

Ok heb ik gedaan.

gr Pope

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Ik heb even met je meegekeken en zie dat je momenteel geen kosten buiten de bundel hebt gemaakt, klopt dit?
Als je zeker weet dat je dit wel hebt gedaan, kun je mij dan vertellen welke datum en tijd dit is gebeurd? 

 

Zou je dan nu nogmaals willen kijken ,want vandaag heb ik zowel gebeld en ook een bericht verstuurd.

groet Pope

Reputatie 7
Badge +17

Hi @pope! Ik heb express even een dagje gewacht omdat ik op 8 september niets kon zien (nog). Ik zie nu inderdaad dat er kosten zijn buiten de bundel. Verblijf je momenteel in het buitenland? Waarschijnlijk is dat de oorzaak van de vertraging. 
Wat zie je momenteel in de MijnKPN app staan? Zie je ergens een pop-up die aangeeft dat er extra kosten zijn gemaakt? 

Hallo Lisa

bedankt voor jou antwoord, het klopt idd dat ik in Frankrijk ben,

Maar het is geen kwestie van vertraging ,want de hele maand zie ik geen  lopende gebruikskosten!

in de tab overzicht staan bij mij uitsluitend facturen van de afgelopen maanden.

En ook bij de tab producten , en service staan geen lopende kosten.

En er is geen pop up die de kosten van lopende maand weergeven.

En juist in het buitenland wil ik graag zien wat ik verbruik.

groetjes Pope

Reputatie 7
Badge +17

Dat kan ik me goed voorstellen. Ik ga het voorleggen aan de betreffende afdeling. Hopelijk weten zij waarom je dit niet ziet.  :hugging:

Je hoort van me zodra ik een reactie heb!

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @pope! Kosten gemaakt buiten de bundel zouden gewoon zichtbaar moeten zijn in de MijnKPN App. Dit kan 24 uur duren omdat je in het buitenland zit. Kun je eens een screenshot maken en hier plaatsen van de overzicht pagina? Daar hoort het bij te staan. Vergeet niet je persoonlijke gegevens onzichtbaar te maken voordat je het hier post:wink:

Hallo Lisa

Heb je een mailadres waar ik het screenshot heen kan sturen ?

Ik zie hier geen mogelijkheid om mijn screenshot te plaatsen.

Groetjes Pope

Reputatie 7
Badge +17

@pope Ja! kpnforum@kpn.com 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @pope, Excuses voor de late reactie. Je mail is ondergesneeuwd. Je hebt een screenshot bijgevoegd van het ‘overzicht’. Dat is goed!
Wat mij opvalt is dat je bij overzicht alleen de reeds betaalde facturen ziet staan. Boven dit kopje zou je het verbruik van het mobiele abonnement moeten zien. 
De inhoud van de app is onvolledig. Ik heb het doorgezet naar de achterliggende afdeling. Hopelijk kunnen zij dit voor je oplossen op afstand. 

Zodra het is opgepakt laat ik het hier weten.  

 

Reageer