Vraag

KPN APP Samsung S20

  • 13 January 2021
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Hallo, Ik ben in het buitenland en heb een buitenlandbundel aangeschaft. Sinds een paar dagen krijg ik geen overzicht meer in de app van mijn verbruik. Het eerste scherm van de app laadt niet meer volledig. Ja, ik heb al de allerlaatste versie gedowload en ja, ik heb een goede internetverbinding en ja dus, het werkte tot voor kort wel.

Ik heb nu geen idee meer hoeveel ik nog tegoed heb. Bij deze wil ik mijn ongenoegen overbrengen en ook aangeven dat indien mijn tegoed wordt overschreden ik tenminste van jullie verwacht dat ik daar niet extra voor hoef te betalen.

Tsja KPN, erg teleurstellend weer.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @bob7ster . Welkom op het forum.

Vervelend dat de app het niet goed weergeeft. Ik moet er wel bij zeggen dat dit, ondanks het gebrek aan inzicht,  wel jouw eigen verantwoordelijkheid is.

Tevens worden er SMS’je verstuurd om aan te geven dat je op de helft /kwart  etc van je bundel zit. Heb je die wel ontvangen? 

Ik heb gelukkig nog voldoende tegoed. Ik kon het ook gisteren weer bekijken maar vandaag werkt het weer niet.

Ik hoop dat het met de volgende update weer stabieler werkt. Want dit is echt heel erg vervelend.

 

Terug in NL. Krijg nog steeds geen overzicht van de buitenlandse bundel.

Oplossing: KPN app ge-uninstalled en kijk nu gewoon naar mijnkpn in internet browser.

Kennelijk is de KPN in 2021 niet in staat een werkende app te produceren. Tsja, is ook heel moeilijk natuurlijk.