Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Kpn Chat

Reputatie 1
Badge
Wauw de KPN chat op je telefoon is echt geweldig zeer lieve mensen daar KUCH KUCH 🤔 🤔 zoo maar knallen ze je uit de chat en dan ook nog is de chat uitschakelen GERTJAN JA je kunt bij mij veel doen maar na mij weten waren we nog in gesprek en knal jij mij er uit nou dan maar via deze weg 😈 😈

WIE HEEFT DIT NOG MEER MEE GEMAAKT DAT KPN ZO DE CHAT DICHT GOOIT ? ZEER KLANT VRIENDELIJK MAAR NIET HEUS LAAT HET EVEN WETEN WIE DIT HERKENT

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @DominicGreiving
Is het wel eens bij je opgekomen dat er misschien een storing op dat moment was?
Maar misschien kun je hier vertellen waarom je de chat nodig had, dan kunnen wij je misschien ook helpen.
Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen. Het is niet leuk er kan een stroring zijn dominicGeiving. Als het zo is. Maar je kan niet zomaar iemands naam in het openbaar noemen. hier op het forum. Ik begrijp u wel maar toch. 😕
Reputatie 1
Badge
jullie met die kut storing er was geen storing want zat op me eigen 4g dus hij heeft gwn de chat weg geklikt en ik maak zelf wel uit of ik een naam er neer knal ja of nee hij had zijn naam ook in die chat staan dus boeieee of het nu daar is of hier de naam blijft het zelfde he
Reputatie 7
Badge +16
Lees de forumvoorwaarden eens Dominic, we gaan hier niet schelden en geen grof taalgebruik bezigen.
Reputatie 7
Via dit forum kun je (ook) met al je vragen terecht zoals huistijger en cornelischristiaan30 al aangeven. Maar gezien je startbericht en latere reactie wil je kennelijk niet geholpen worden. En, heel hollands, alleen maar klagen . . . En dat schiet natuurlijk niet op. Zeker niet voor jezelf.

Gewoon kort aangeven waarmee je geholpen wilt worden.

dan maar via deze weg

Reputatie 1
Badge
zo te zien en te lezen zijn jullie dus van die nerds die alleen maar op een forum hangen en kijken wat een ander weer schrijft om dat je zelf blijkbaar geen leven hebt
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Dominic, welkom! Ik denk dat je met een iets andere toon al een heel eind komt 😉. De chat die je gehad hebt, kan ik niet terugvinden helaas. Het is daarom zeker mogelijk dat het een storing was waardoor de chat beëindigd is. Dit kan ik nu alleen niet terugkijken. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan vooral weten.
Reputatie 7
Dat de chat het niet deed heb je hier (nu) gemeld. Handiger is het probleem waarom je de chat wilde gebruiken. Dat kan ook via het forum opgelost worden (als je tenminste een oplossing wilt want daar lijkt het gezien je reacties helemáál niet op).
Als je hier je probleem vermeldt, word je ermee geholpen. En dat is toch wat je wilt lijkt me.
Reputatie 7
Badge +24
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels voldoende informatie hebt. Mochten wij nog wel iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden!

Reageer