Beantwoord

KPN Compleet

• 21 september 2013
  • 6 reacties
  • 6507 keer bekeken

Waarom laat KPN de mobiele abonnementen van Hi niet mee tellen voor het KPN Compleet voordeel. Hi is een volledig onderdeel van KPN en nu heb ik dus alles van KPN ( internet,TV, Bellen via glasvezel ) en twee mobiele Hi abonnementen waar ik nog meer dan een jaar aan vast zit en die eigenlijk gewoon van KPN zijn maar kan geen gebruik maken van KPN Compleet.

Vind dit niet echt klantvriendelijk en dit zou anders moeten kunnen.

Nu moet ik eerst mijn Hi abbo's uitzitten, overstappen van Hi KPN naar "gewoon" KPN en dan kan het ineens wel of mijn Hi abbo's afkopen, overstappen naar KPN maar dan is het voordeel volledig verdampt door de boete regelingen die gehanteerd worden.

icon

Beste antwoord door Shugosha 21 september 2013, 11:51

Sinds Hi een aparte dochter maatschappij van kpn is. De voorwaarde is dat het een kpn abonnement is. Dit kan niet anders dan bij het hebben van een kpn abonnement.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Sinds Hi een aparte dochter maatschappij van kpn is. De voorwaarde is dat het een kpn abonnement is. Dit kan niet anders dan bij het hebben van een kpn abonnement.

lebara een dochter van kpn mag ook niet mee doen service van niks dus

Reputatie 7
Badge +12
Dit heeft niks te maken met service. Het is een extraatje waarvan er gebruik gemaakt kan worden als er wordt voldaan aan de voorwaarden.

Net afgelopen December aangesloten op het glasvezel netwerk van KPN. Daarvoor al geruime periode compleet met de "koperenaansluiting" en met de aansluiting glasvezel wilde ik dat ook worden. Je denkt KPN geeft wat weg aan vaste klanten en dat is eigenlijk een keurige geste en als zeer positief door mij ook ontvangen. Toch moet je dan nog 4 keer bellen om compleet te worden en dat is jammer.

Binnen nanoseconden heb je via je afstandsbediening zenderpakketten erbij maar Kpn geeft iets weg en dan moet je er ineens toch wat moeite voor doen.

KPN is wel 24 uur bereikbaar, fantastisch. En uiteindelijk na nog een keer uitleggen waar je voor belt is het dan toch voor elkaar. Dus heb je dezelfde ervaring blijf bellen en maak gebruik van de telefoon! Ze zijn niet voor niets 24 uur bereikbaar. 

Reputatie 1
Ik heb sinds kort Kpn compleet, en moet zeggen dat dit administratief perfect is gegaan, en de 4 G is perfect , het abonnement is van mijn vrouw, ik moet helaas nog 10 maanden wachten , maar ga dan ook over, de dekking van Kpn is ook stukken beter de mijn huidige provider.
Reputatie 6
Badge +2
Goed om te horen Herman :D

Reageer